Hoi hoi! Heeft er iemand van jullie (of jullie man, kids, achterbuurman ) een fiets van Volare? En wat vinden jullie er van? Ik heb al wat gegoogled en zie dat het merk vroeger niet zo hoog aangeschreven stond (Consumentenbond test 2008) maar dat dat de laatste jaren erg verbeterd is. Ik wou graag jullie mening eens horen. Ik zou heel graag één van deze fietsen voor m'n kleine meid kopen, als de kwaliteit wat is: Volare Meisjesfiets Liberty Urban 20 Inch 32006 Blauw 20 Inch Fiets Volare Ashley Love Cruiser 584840 Mochten jullie mij nog een fiets rond die prijs kunnen aanraden die ook goed van kwaliteit is, hou ik me aanbevolen!
Wij hebben hier fietsjes gehad van het merk popal. Volgens mij is dat qua prijs en kwaliteit te vergelijken met volare. Die fietsen waren prima voor af en toe een rondje in de buurt maar na een tijdje begonnen ze wel te rammelen en te roesten. Op zich waren ze niet slecht maar het zijn geen degelijke merkfietsen. Maar daar is de prijs ook naar.
Ja ik heb over Popal ook al wat rondgelezen, maar daar vind ik eerlijk gezegd veel meer 'slechtere' dingen over dan Volare. Het zijn wel qua uitzicht erg leuke fietsjes!
Ik heb voor onze dochter het bovenste model maar dan wit met bruin leren accenten en bloemen. We zijn er heel tevreden over.
Onze oudste heeft met veel plezier op haar volare fiets rondgereden en hij is straks gewoon voor de tweede. Geen gekke dingen, beschadigingen, roest of andere noemenswaardige dingen. Nu rijdt ze zelf op een fiets van Bart Smit (net boven de 100) en die vind ik wel iets minder stevig, maar is ook nog steeds prima
Pff er is zoveel keus als je een beetje zoekt... Binnenkort maar even naar de fietsenwinkel, kunnen we eerst passen en kijken welk model goed is voor haar.