Ervaring met Fitchannel?

Discussion in 'De lounge' started by Gewoonmama, Jan 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gewoonmama

Gewoonmama Actief lid

Sep 4, 2015
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al. Wie heeft er ervaring met fitchannel van Mark Tuitert?

2. MamaKippetje

MamaKippetje Nieuw lid

Nov 21, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Gewoonmama,

Ik ben 1 januari begonnen met het programma en er heel blij mee. Ben tot nu toe 6 kilo kwijt. Je krijgt wekelijks een nieuw programma met 3 workouts van 25 min. Na elke workout geef je aan hoe zwaar deze was en hierop wordt de volgende week aangepast. Ook krijg je 3 kookvideo's (ontbijt/lunch/avondeten) en een video met tip voor extra bewegen. Per mail krijg je wekelijks voorbeeld weekmenu's.

Je merkt wel dat ze nog maar net begonnen zijn. Dingen die in het begin nog niet werkte, kleine foutjes hier en daar. Daar moet je wel ff overheen kijken. Als er iets is zijn ze super makkelijk te bereiken via chat of mail.

Ik heb een jaarabonnement afgesloten omdat ik 25 kilo kwijt moet in totaal en dit niet in 8 weken te realiseren is. Even 8 weken uitproberen voor €80 vond ik te duur. Jaarabonnement is €155. Er is wel een kortingsactie nu voor 20%.

Al met al is het een aanrader voor jonge moeders die toch minder makkelijk even de sportschool opzoeken. Je bent daarentegen wel veel tijd kwijt met koken. Gezond eten is nu eenmaal veel werk.

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Share This Page