Ervaring met Fostimon bij IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cilianne, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Met mij gaat het goed. Maar hoop is er niet echt. Allereerst al mijn vreemde meting: langzame groei van eitjes en 'kwijt raken' van 1 eitje. Bij de laatste meting konden ze 1 eierstok ook niet echt vinden. Daarnaast was de maat van de eitjes voor de iui op het randje. Maar ik zat net voor het weekend. Ik twijfel nu dus of ze niet te klein waren bij de iui :(
    En de iui ging net als de andere keren niet echt soepel. Om het 'bochtje te kunnen maken' moet er altijd met een tangetje worden gewerkt: de bloedingen zijn dan vrij heftig en het inbrengen van het rietje lijkt op prijs schieten ;) (met veel misprikken...)
    Ik had rond de iui nog gevoelige (.)(.), maar dat is ook verdwenen. Op de een of andere manier heb ik me wijsgemaakt dat die moeten blijven als het wel raak is ;)

Maar dan terug naar jou. In een vorige poging heb ik eens getest op 10 dagen na de iui. De test was negatief, maw de pregnyl was toen uit mijn lichaam. 5 dagen geleden iui, dus nu 7 dagen na pregnyl? Ik zou het niet weten. Als ik dan positief zou testen, zou ik niet zeker genoeg zijn. Immers, wat zegt die test dan? Je kunt er niet zeker van zijn. Ik zou me dat zelf niet aan doen, maar goed, je zou het ook andersom kunnen zien. Als ie negatief is, dan weet je in ieder geval dat de pregnyl uit je lijf is. maar goed, nog steeds niet of je zwanger bent.... en daar draait alles om, toch? :D

Je Istanbul-verhaal heb ik gelezen. Ik vind dat je een heel gestructureerd en doordacht verhaal schrijft. Het roept veel reacties op. Ik heb nog geen oordeel. Ik moet zeggen dat het me wel zeker interesseert en nieuwsgierig maakt. Tegelijk vind ik het ook wel dapper dat je dit durft. Ik merk dat ik het gewoon heel eng zou vinden. Misschien een 'wat de boer niet kent-verhaal'... ;) Niettemin zou ik me er wel eens in willen verdiepen. Ik begrijp dat je de website niet mag vermelden, maar heel misschien zou je me een pb kunnen sturen met de link? (Mag dat wel?)
    Het zijn spannende tijden, Istanbul lijkt me een heel avontuur, maar ik wens je iig heel veel succes!
    Laat wat van je horen!
    Hope

2. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    bedankt voor je pb!
    Weet je al wanneer je durft te gaan testen? Ik neem aan zo snel het kan, want als je in mei al naar Istanbul gaat, dan neem ik aan dat je de zaken moet regelen zo snel je het weet? Of doe je hierna nog een iui in Nl?
    Veel succes nog met wachten :)
    Hope

3. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    You're welcome!

Ja ik wil heel graag testen, maar het is nog veel te vroeg zeggen ze.
    Ik heb de reis in principe al geregeld, maar erbij gezefd dat ik het kan annuleren. Ze houden hier rekening mee gelukkig. Ze weten natuurlijk dat het niet een vakantieboeking is :).

Ik voel helemaal niets, maar ik weet ook niet of ik iets moet voelen natuurlijk. Ben wel heel erg benieuwd! Ik vind het spannend.

Of ik hierna nog een IUI laat doen, ik weet het nog niet. Ik ga het met mijn gyn bespreken. Als dit niet lukt, wil ik natuurlijk IVF in Turkije en ik weet dan niet of het elkaar gaat botsen. Ik meot even rekenen :).

Hoe gaat het met jou verder?

Deel Deze Pagina