Ze was de hele ochtend wakker toen omdat ik naar het gemeentehuis moest en geen oppas had en het duurde daar erg lang vandaar normaal gaat ze tussen 9 en 10 meestal nog slapen. Omdat ze maar kort had geslapen terwijl ze de hele ochtend wakker was geweest dat ze misschien nog moe was en niet genoeg had geslapen. Soms moet je wat proberen om er achter te komen wat er aan de hand is. Ik weet zeker wel wanneer ze moe is en wanneer ze honger heeft. Ik denk ook dat ze in een sprong zit of tandjes komen maar tandjes zie ik of voel ik nog niet. Gisterochtend: 7:00 wakker 7:45 papfles 9:45 slapen 10:45 wakker, fruit + rijstewafel + koekje 11:45 huilen ze had honger halve fles gedronken daarna absoluut niet meer willen drinken maar ook niks willen spelen of slapen. In bed bleef ze maar huilen dus toch maar weer de fles geprobeerd. Op zo'n moment weten we gewoon zeker dat ze honger heeft maar ze draait dan echt haar hoofd weg voor de fles. Op den duur doet ze dan opeens de mond voor de fles open die dronk ze toen op en toen was het goed toen ging ze slapen. voor de rest van de dag ging het prima na de fles naar bed om 12:30 en nog een keer om 18;00 uurtje slapen en dan om 21:00 naar bed. Deze ochtend nog maar net begonnen. 7;00 wakker 8:00 de pap fles wel nieuwe pap 8 fijne granen. die dronk ze dus maar voor de helft op en ook absoluut niet meer willen drinken nu is ze lekker aan het spelen terwijl ze anders die pap fles altijd helemaal leeg drinkt.