ervaring met geboortekaartjes.nl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emje, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi,

heeft er iemand ervaring met de service van geboortekaartjes.nl? wij hebben daar erg mooie kaartjes gezien alleen kennen we de service niet. we vinden het wel erg jammer dat deze site geen verzendservice heeft en ook niet drukt in het weekend.

hebben jullie eventueel nog andere site's waar je geboortekaartjes uit de boeken kan bestellen?

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoi!!

Wij hebben voor ons dochtertje de geboortekaartjes daar besteld. Ik ben er heel tevreden over. We hebben de leesproef echt wel 8x aangepast of zo en kregen elke keer dezelfde dag de aanpassing weer op de mail.
    Ook de levering was snel (precies zoals ze op de site aangeven: voor 12 uur besteld de volgende dag in huis). Ff de gegevens doorbellen toen ze geboren was en de volgende dag hadden we de kaartjes in huis.
    Ik vond het op zich geen moeite om zelf de envelopjes te schrijven. Kaartje erin en klaar.

Succes!

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Het beviel ons zo goed dat we onze trouwkaarten er ook hebben besteld, andere site zelfde bedrijf.

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hoe bedoel je geen verzendservice? Oh dat zij de kaartjes voor je verzenden zeker? Tja dat heb ik niet gemist want dat wil ik toch zelf doen.

Bij de oudste ook kaartjes op deze site besteld, en nu weer. De leesproef kun je zo vaak je wilt aanpassen en dat wordt vaak binnen een dag gedaan. Ik heb bij mn oudste zelfs wel eens gemaild over een puntje erbij en een komma eraf, dat was allemaal geen probleem. De service is altijd goed en snel. Na de geboorte even bellen met de gegevens en de kaartjes heb je de volgende dag in huis. De enveloppen heb ik zelfs nu al in huis, dat had van mij nog niet gehoeven maar ach dan heb ik ruim de tijd om ze te schrijven ;)

5. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Let er bij online kopen wel op dat ondanks dat de site zegt verzonden binnen 24 uur dat het aan tnt/bezorgbedrijf ligt hoe druk ze het hebben en dat ze dan alsnog bijv. pas de 7de dag bezorgd worden. Hou dat dus in je achterhoofd. Kan de site dan niks aan doen maar ligt aan de drukte bij de bezorgdienst.

Heb dat al een paar keer meegemaakt in mijn kraamgezinnen (ben kraamverzorgende).

Kan dus, hoeft niet.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Wij hebben de kaartjes ook daar besteld, nog geen ervaring met de kaartjes ontvangen ed, want ons dochtertje is nog niet geboren. Maar de service tot nog toe (leesproef, verzenden enveloppen, reageren op mail, bestelling van aantal extra kaartjes) is tot nog toe gewoon goed. Niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht.

Ik heb trouwens geen idee of het merendeel van andere drukkerijen wel in het weekend drukt?

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Hier idem! Ik kende de site van de trouwkaarten. Prima service. Daarna voor beide kinderen geboortekaarten besteld. Snel, vriendelijk. Enveloppen krijg je al eerder in huis zodat je kan beginnen met schrijven. Super site!

8. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kaartjes van de jongste kwamen bij geboortekaartjes.nl vandaan. Ondanks dat ze uiteindelijk wel geleverd hebben waar we om vroegen denk ik niet dat ik er nog een keer zou bestellen.

Ik had exact doorgegeven wat ik in welke tekstgrootte wilde hebben en telkens kreeg ik een proefdruk waar het nog niet goed was, dan hadden ze het ergens anders weer aangepast. Echt heel irritant. Ook was ineens het hele lettertype van de proefdruk veranderd in een hele lelijke. Dus moest er weer gemaild worden. Zij zeiden dat het aan de manier lag waarop het bestand opgeslagen was en dat het bij hun goed stond. Maar een nieuwe proef kreeg ik niet, dus ik moest het maar afwachten op het moment van de waarheid.

Omdat ze toch in de buurt zaten en ik de kaartjes zsm verstuurd wilde hebben, heeft manlief ze maar zelf opgehaald om er zeker van te zijn dat ze in het juiste lettertype gedrukt waren. Gelukkig was het wel goed, maar het heeft voor een hoop onnodige stress gezorgd. Erg jammer.

Met cardxl.nl heb ik wel erg goede ervaringen. Daar kun je ook uit de collecties kiezen waar ze boeken van hebben. Snel geleverd en de proefdruk was gewoon goed en niet dat gezeur gehad. Ik wilde er voor de jongste ook bestellen alleen hadden ze de collectie (DikkieDik) niet die ik wilde.

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Wat ik trouwens wel een voordeel vond aan de drukkerij waar de geboortekaartjes van onze oudste hebben besteld, is dat we daar verschillende lettertypes op het kaartje konden gebruiken (twee maar, hoor ;)) en helemaal vrij waren in de keuze van de tekstkleur.

10. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben ook voor de 2de keer de kaartjes besteld bij geboortekaartjes.nl.
    Ten eerste omdat de drukkerij in onze woonplaats is, ik daarom de boeken met verschillende collecties thuis op mijn gemak kan bekijken en ik de gedrukte kaartjes ook dezelfde dag (als je voor 12.00 uur de gegevens van de geboorte hebt doorgebeld) kon ophalen.
    Maar ten tweede ook omdat ik nu voor de 2de keer goede ervaringen heb met hun service: het opvragen van 3 gratis proefexemplaren, het ontvangen van een digitale leesproef en deze iedere keer na aanpassingen weer dezelfde dag terug ontvangen en het uiteindelijke resultaat waar ik ook zeer tevreden over ben!

Maar goed, ik kan dit dus niet vergelijken met andere online sites, dus weet niet of je ergens anders beter of slechter af bent. Gewoon voor jezelf beoordelen of de service- en leveringsvoorwaarden voldoen aan jouw verwachtingen, dat is het belangrijkste lijkt mij.

Veel succes en plezier met het uitzoeken van de geboortekaartjes!

11. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wij hebben onze kaartjes ook bij geboortekaartjes.nl besteld.
    Eerst drie proef kaartjes aangevraagd, daarna naar de drukker geweest voor meer kaartjes te bekijken. Maar uiteindelijk scheelde het enorm in geld als we het online bij geboortekaartjes zouden bestellen. En tot nu toe ben ik erg tevreden.

12. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle kaartjes die ze op geboortekaartje.nl laten zien zijn ook te verkrijgen bij de drukker. geboortekaartjes verkoopt de kaartjes van bekende uitgeverijen zoals Belarto en FamilyCards.. Als je de kaartjes nog in het echt allemaal wilt zien kan je dus ook bij de drukker binnenstappen..

Verzendservice doen ze niet en wel om de volgende reden (ik heb in geboortekaartjes gewerkt namelijk).. Een pakket is traceerbaar, losse enveloppen niet. En zo komen heel veel bedrijven met verzendservice in de problemen omdat de klant uiteindelijk zegt dat de helft van de kaarten niet is aangekomen (en niemand kan dit uitzoeken) en dan willen ze helft van dr geld terug enzo.. Dus ik snap heel goed dat ze dat niet doen.. Geboortekaartje.nl is wel de meest professionele site hoor om kaartjes te bestellen, dus daar zit je altijd goed..

13. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Wij gaan daar ook bestellen.
    Verzendservice hoeft van mij ook niet, vind het leuker om zelf te doen. Heb al adresetiketten gemaakt en er zullen vast nog wat adresjes bijkomen die we dan zelf schrijven. We hebben ook geen honderden kaartjes nodig dus dat scheelt.

Heb 3 proefkaartjes besteld en kreeg daarbij een kortingscode, dus dat is ook leuk meegenomen.

Vond het ook een van de goedkoopste sites met toch hele leuke kaartjes.

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Bij onze oudste hebben wij de kaartjes bij hen besteld en dat is toen helaas niet goed gegaan. Proefdruk en alles was prima, voor 12 uur alles doorgegeven, maar helaas kregen wij de kaartjes van een gezin uit Friesland en zij kregen onze kaartjes toegestuurd.
    Na wat heen en weer gebel moesten wij het dus zelf regelen met degene die onze kaartjes hadden gekregen. Binnen een paar dagen hadden we wel onze kaartjes in huis, maar toch is het een gedoe en zit je er niet op te wachten.

Een foutje kan uiteraard gebeuren, maar ik vind dan wel dat het bedrijf zelf het had moeten oplossen of iig op een of andere manier excuses voor de gemaakte fout moeten aanbieden. Maar helaas hebben we er nooit meer iets over gehoord. En dat vind ik dan toch wel weer jammer...

Daarom hebben wij bij de tweede toch niet weer bij hen besteld...Maar goed, ik neem aan dat ze dit soort fouten niet regelmatig maken,

X

15. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Wij hebben ook een leuk kaartje gezien bij hun en hebben het hele menu doorlopen, omdat we nog wel wat aan passingen wilden doen. Maar wat wij "raar" vonden, is dat er gelijk bestellen staat en het bedrag wat je gaat betalen bij het aantal dat je wilt bestellen, alsof je er dan dus al aan vast zit. Of heb ik dat mis? Ik heb hun gemaild met m'n vraag, maar nog geen reactie ontvangen, dus ben er niet wijzer van geworden...
    Als het je uiteindelijk niet bevalt hoe het kaartje eruit komt te zien, kun je er dan nog vanaf zien??
    Groetjes Pasjuh.

Deel Deze Pagina