Hallo allemaal, wie heeft er toevallig een textiel waardebon van 50 euro van babydump en heeft het onlangs gebruikt. Wat hebben jullie ermee gehaald??
Hier ook een klamboe voor gehaald. Die was normaal 140 ofzo. Was nu én in de aanbieding en die bon eraf, was het nog net leuk betaalbaar.
Ik heb de bon wel gekregen, maar moet er nog wat voor halen. Vind zo'n klamboe erg leuk, maar ook erg erg duur Binnenkort eens een keer rondneuzen in de winkel
babydump heeft heel vaak zo'n actie dat als je daar een kinderkamer oid komt, je dan in aanmerking komt voor zo'n cheque. Die actie geldt voor de gehele zwangerschapsduur. Wij kochten de kamer in september en toen kwam er in november een actie voor textielcheque en begin februari voor badcheque. Beide keren de cheque alsnog gekregen. (moet je wel zelf even mailtje sturen om erom te vragen). Toch leuk hoor! Alles is al zo duur en je kan er weer leuke dingetjes van kopen.
Hier ook de klamboe en dat 10tje dat ik nog overhield haalde ze van de rest af. Moest in de winkel wel gewoon betalen want mijn kamer was toen nog niet geleverd. Ze verekende de 50euro bij levering. Dit was in sep 2011..
Hé dat is interessant... Ik heb nu de textielcheque gekregen en houd zeker in de gaten of er nog nieuwe acties komen Is dat tot de levering of tot de bevalling??