ervaring met ikea baby kamers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pooh26, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ik vind de ikea babykamer, Hensvik, best mooi. Omdat we alleen maar een bedje en een commode nodig hebben leek me dat wel een goede optie. Ik twijfel alleen een beetje over de kwaliteit. Je gebruikt het natuurlijk niet eens zo lang, maar een paar jaar. Ik vind lekker nieuw ook wel wat hebben tov gebruikt.... Graag hoor ik jullie ervaringen.
     
  2. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Wij hadden de goedkoopste commode en bedje van Ikea!
    Volgende week verwachten wij ons tweede kindje en die gaat daar ook weer in slapen! Dus bij ons was de kwaliteit goed! Zit geen krasje op!
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben een commode van de ikea, tweedehands, want die dingen gaan gewoon niet af! :D
     
  4. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Hier ook Ikea en we zijn er helemaal blij mee :)
    Na een jaar is alles nog steeds gewoon mooi (zelfs nadat alles al een keer verhuisd is!)
     
  5. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Nog geen ervaring, maar ook hier staat er een kamertje van ikea klaar hoor! Volgens mij is het prima spul...
     
  6. pooh26

    pooh26 Actief lid

    15 sep 2006
    176
    0
    0
    Ha nou dat wilde ik graag horen, bedankt dames!
     
  7. Juli

    Juli Lid

    20 jul 2007
    67
    0
    0
    Heb wel eens gehoord dat Ikea eigen maten heeft voor bedjes/matrasjes. weet niet of het echt zo is, maar ik zou er wel even op letten. Of daar ook het matrasje kopen natuurlijk ;)
     
  8. sarake

    sarake Actief lid

    16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey,

    Ik heb ook het hensvik kamertje van ikea. Tot hiertoe ben ik er heel tevreden over! Als je wil kan ik je wel wat foto's doorsturen.
     
  9. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ikea had inderdaad afwijkende mate voor matrasjes. Maar dat hebben ze onlangs aangepast. Dus de maten zijn inmiddels standaard.
     
  10. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    wij hebben tweede hands kamertje gekregen en helemaal opgeknapt maar anders waren we ook voor ikea gegaan hoor!

    Ze hebben zulk leuk en vrolijk spul voor die kleintjes!
     
  11. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ryan heeft bijna 2 jaar gebruik gemaakt van zijn IKEA kamer en nu staat alles weer klaar voor de tweede, prima meubeltjes!
     
  12. Nannaf

    Nannaf Fanatiek lid

    6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Wij hebben tweedehands via Marktplaats de commode van Diktad gekocht. als ons kindje in een ledikantje gaat als het niet meer in de wieg past gaan we het bijpassende ledikantje ook kopen.

    We hebben verder ook best veel meubels van de Ikea en dat bevalt prima dus kga ervan uit dat die ook goed zal zijn. :)
     
  13. Niet meer actief

    Wij hebben bijna ons hele huis met IKEA ingericht, is prima kwaliteit hoor.
     
  14. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    die hebben wij dus ook! ben er weg van, zo ideaal en robuust! wij denken er ook over om het ledikantje er bij te kopen.
     
  15. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hihihi, ik zeg altijd: als de IKEA in elkaar stort, dan stort ons huis ook in elkaar (wij hebben ook onwijs veel van de IKEA; echt een heerlijke winkel !)
     
  16. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook een ikea huis, heerlijk.

    wij zouden eerst ook voor de hensvik serie gaan, maar hebben dit niet gedaan omdat de commode mij niet handig leek.
    dan bedoel ik die hoge kast waar je dan die losse plank extra op kon monteren.
    ikea kenners weten wat ik bedoel denk ik :oops: .
    uiteindelijk na lang twijfelen hebben wij het kamertje dus toch ergens anders gehaald, maar ze hebben echt wel hele leuke kinderspullen!

    wij hebben hier ook nog nooit klachten gehad over ikea, zelfs de mammutkrukjes kunnen mij houden met mijn zwangerschap.
    ach en gaat het kapot het kost bijna geen drol!

    dus lekker halen dat kamertje en van gaan genieten!
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wij ook vanwege de commode geen Ikea kamer...anders....
    We love Ikea ;)
     
  18. Niet meer actief

    Bij ons wordt qua kinderkamer juist alleen de commode van Ikea :) Althans, een MALM ladenkast met een commode-opzetstuk erop. De gewone commodes bij kamertjes zijn meestal namelijk 90cm hoog en deze is een meter.
     
  19. Lindje1

    Lindje1 Nieuw lid

    10 aug 2007
    4
    0
    0
    Is er dan een commode-opzetstuk van de Malm? Wij hebben namelijk ook een Malm ladekast (wit) als commode, en dat is ws. wel erg handig!

    Kun je me de naam misschien geven?
     
  20. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij willen de hemnes ladekast kopen. Deze is ook wat hoger (97 cm), maar ook nog redelijk diep (51 cm)
     

Deel Deze Pagina