Regenpak voor dreumes bijna 20 mnd

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by mel1977, Mar 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel1977

mel1977 Actief lid

Hoi meiden....

Over een weekje is het zo ver, dan kunnen weer lekker bij onze caravan terecht (zo burgerlijk hahaha)
    Sam loopt sinds anderhalve week lekker door huis en tuin en zal dat daar ook wel gaan doen, maar goed, zo midden in het bos is dat anders dan hier.

Nu zoek ik een regenpak, een broek met van die bretels en een regenjas. De hele ochtend op inet zitten neuzen en ik kom er niet uit, heb 2 sites gevonden waar je ze kan bestellen, maar de maat die ik nodig heb is uitverkocht (of het moet in de meidenversie ;))

Mijn vraag aan jullie: waar hebben jullie een regenpak gekocht en ben je daar tevreden over?

Alvast bedankt!

groetjes Melanie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
  3. mel1977

mel1977 Actief lid

Hoi

Bedankt voor je reactie!
    Vraagje, trek je daar nog een jas onderaan of is dat te warm?

Voor de prijs is het wel aardig, denk dat ze ook wel weer gauw uit zoiets groeien. Die broeken met bretels zijn ook wel weer akelig duur en bij deze valt dat wel weer mee.

Bij prenatal hadden ze vorig jaar ook gave regenpakken, maar die zie ik nu helemaal niet meer.

groetjes Melanie

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ik doe daar gewoon haar winterjas onder.

In de zomer doe ik er dan niks onder.

Isabella doet er nu vanaf augustus mee. Maat 92. En dat heeft ze nu. Ik denk dat ze er wel tot halverwege winter 2009 mee kan.

Share This Page