Ondanks dat iedereen maar roept komt wel goed! Maak je geen zorgen! Doe ik het toch.. Om 10:30 heb ik de GUO, mijn vriend kan niet mee dus mijn moeder gaat mee. Maar oh wat ben ik zenuwachtig. Zo slecht geslapen en om 4:30 ging de wekker van mijn vriend en sindsdien zit ik te zenuwpezen. Ben gewoon misselijk van de zenuwen en de maagzuur maakt het er ook niet beter op Wat als ze wel wat ontdekken? Wat moet ik dan beslissen? Heb hier 7jr oo gewacht!! Pfff... Wat een doem scenario's gaan er door mijn hoofd bah!
Hey meid! Spannend he, dat ze zo goed naar je kleintjes gaan kijken? Ik zal niet zeggen dat het wel goed komt (komt het vast wel ) want daar had ik zelf ook een hekel aan. Positief puntje is dat je wel al heeeel veel van de inhoud van je buik houdt als je zo nerveus erover bent, en dat is ook wat waard, toch? "Oermoedergevoel" noemde mijn beste vriendin het. Als er wel iets mis blijkt te zijn hoef je natuurlijk niet meteen een beslissing te nemen en die beslissing hangt natuurlijk ook af van wat er 'mis' is. Sommige dingen zijn alleen maar om extra in de gaten te blijven houden en verder niet. Ik zou zeggen, richt je lekker op een uur of twaalf, dan is het zeker achter de rug. En dan ben je lekker opgelucht denk ik. Laat je nog even weten hoe het was? Succes straks!
Dankje voor je lieve berichtje!! Tot nu toe was ik redelijk zeker over de zwangerschap maar nu brrrr. Ik laat het vanmiddag weten
Heel veel succes! Ga lekker genieten van het gluren naar je kindjes. Jammer dat je vriend er niet bij is maar ook bijzonder dat oma dit mee mag maken. Ik duim voor je dat alles goed is.
Godzijdank was alles goed Baby's lagen niet bepaald gunstig maar het is gelukt. Zo blijjjj!! 🎉🎉🎉