Ik ben vanochtend gestript, en nu menstruatie kramp.. Is dit normaal/ hoort dit erbij/ is dit een begin van? Lig nu in bed even een beetje rust en hopen dat het doorzet... Iemand hier verder ervaring met strippen?
Ik had het ook nadat ik was gestript maar bij mij gebeurde er vervolgens niks helaas. Ik hoop voor je dat je nu echt gaat beginnen!
Tot nu komt en gaat het dus zie het nog niet echt gebeuren. Moet nog boodschappen doen, dus straks maar even aankleden en naar de albert hein toe..
ik ben 3 keer gestript en de eerste 2 keer idd alleen krampjes en wat licht bloedverlies... bij de derde keer dat was om een uur of 10 begonnen om 6 uur de weeen! je moet geloof ik binnen 24 weeen krijgen dan heeft het (achteraf gezien) geholpen.. succes!
Ik ben ook gestript, en kreeg ook krampjes die steeds erger werden.... Dus weeën en na 20 uur mijn zoon!
Ik heb de krampjes nog maar heel lichtelijk, niet zo erg als in het begin dus denk niet dat het heeft ''geholpen''. Afwachten, en anders zien we het tot dinsdag wel weer!
Oke, de krampen zijn zo goed als weg, dus ga er vanuit dat er verder niets meer komt,. Dinsdag terug voor afspraak en wordt opnieuw gestript.. (Ben dan 40 weken zwanger.)
Hier dinsdag gestript, zit nog steeds met een dikke buik op de bank . Wel gisteren de slijmprop verloren, dus heeft wel wat gedaan.
Hier woensdag en vandaag gestript... Tot nu toe nog helemaal niks.. Veel gewandeld vanmiddag en hang nu even lekker op de bank. Ik hoop voor je dat het iets gaat doen!
Toen ik gestript werd met 39,3 zakten de krampen ook dezelfde dag weer af. Maar verloor de volgende ochtend alsnog de slijmprop en de dag erna bevallen met 39,5! Succes met de laatste loodjes
Ik met 39.3 gestript, toen kramp en bloedverlies maar geen baby, met 39.5 nogmaals, hierop verloor ik mijn slijmprop. Ben 40.6 uiteindelijk s'avonds zelf aan de gang gegaan en met 41wkn bevallen.. Ben in tussen tijd niet meer gestript ivm de feestdagen, dat wilde ik niet.. Toi toi
Meid spannend!!! Ik heb er zelf geen ervaring mee gehad, maar wou je wel succes wensen, ik zet hier even een abo, want ik lees graag hoe het met je gaat!
Inmiddels heel wat uurtjes verder,en de kramp is toch echt weggenomen...Helaas! Wie weet gaat het van het weekend alsnog uit zichzelf en anders hopelijk dinsdag.. Dinsdag ben ik 40 weken, en wordt ik nogmaals gestript. Spannend!
Hoop voor je dat het doorzet! Bij ons willen ze pas strippen vanaf 41 weken dus ik moet nog 3 dagen wachten. Jammer eigenlijk dat het zo verschilt per praktijk.
Bij mijn 1e twee X gestript, en de 2e X was me 41.2 en 's nachts braken mijn vliezen. Ik hoop het voor je.