Nutts, ik ben morgen 17 weken. Babystew dan heb jij ook 2 spannende zwangerschappen achter elkaar gehad. Gelukkig met een goede afloop. Hier is het bloedverlies gelukkig ook met maandverband op te vangen vorige x duurde het een week, dus zal nu wel hetzelfde zijn. Hoop niet van die grote stolsols te verliezen, dat lijkt me zo akelig! MiZz Bunny hopelijk is het bloedverlies bij jou nu klaar en heb je vrijdag goed nieuws bij de controle.
Nutts hoe was de echo? Hier zaterdag en zondag veel oud bloedverlies gehad. Daarna enkel bruinverlies. Vanmorgen weer oud bloedverlies.. Blijft beetje komen en gaan zo.. Gister hebben we een pretecho gehad, zodat we onze dochters vast een beetje kennis konden laten maken met de baby. En we weten nu ook het geslacht. Na onze twee prachtige meiden verwachten wij nu een jongentje 😍 Maandag weer controle bij de Gyneacoloog. Ben benieuwd hoe het er dan voorstaat. Blijft spannend zo met dat bloedverlies..
Hier slechte echo en gisteren een curettage gehad. Helaas ging die ook niet helemaal goed ben ruim 2 uur weggeweest
Jeetje Nutts 😢 Wat ontzettend verdrietig! Schrik ervan... Was het Hartje van jullie kindje gestopt? Hoeveel weken zwanger was je? Hoe gaat het nu? Heb zelf een miskraam gehad tussen ons 1e en 2e kindje in en was hier behoorlijk van ontdaan. Zo verdrietig! Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel! Mizzbuny heel veel succes morgen bij de echo! Hopelijk bij jou wel positief nieuws. Is her bloedverlies bij jou gestopt? Hier iedere morgen bij het opstaan een plens bloedverlies, wel oud bloed gelukkig en door de dag heen bruin slijmverlies. Maandag controle bij de Gyneacoloog. Gelukkig voel ik ons kleine mannetje iedere dag lekker bewegen/trappelen. Dat geeft wel wat rust.
Ik was 8 weken en toen is hartje gestopt heeft nog twee weken gezeten maar kwam niet vanzelf. Ben echt heel erg geschrokken en verdrietig dit was mijn tweede zwangerschap hebben al een prachtige kleine van 15 maanden. Toen 4 jaar bezig geweest ook mmm. En nu met hormonen was het meteen raak ik was zo blij en gelukkig maar helaas het mocht niet zo zijn
Dikke knuffel Nutts! Heel herkenbaar... Na onze 1e zwangerschap (toen ook zwanger na 3,5 jaar en MMM) spontaan zwanger. Waren onwijs blij, maar bij 8 weken ineens hevig bloedverlies. Miskraam, die gelukkig wel zelf doorzette. Wat een verdriet na zovele blijdschap om een kindje wat zo welkom is 😔 Hopelijk volgt er voor jullie snel een zwangerschap zonder ellende met enkel blijdschap en een prachtig kindje als resultaat. Knuffel! Hoe gaat het met jou MizzBunny? Was de controle/echo goed? Die had je vandaag toch? Hier vandaag gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Wel veel last van trekkend gevoel in mijn buik en blijf erg moe.
Na gister een dagje zonder bloedverlies, vannacht weer een plens oud bloed verloren. Balen, voelde me gister best goed, maar nu weer moe en wat last van mijn buik. Voelde de kleine gisteravond en vanmorgen ook minder/bijna niet. Morgen controle bij de Gyneacoloog... Hoe gaat het met jullie?
Nutts heel veel sterkte. @ Misty ik hoop dat je een goede echo hebt vandaag. Hier was de echo vrijdag prima. Ook het gesprek met de medisch maatschappelijk werker deed mij veel goed. Hier ook nog de gehele dag door oud bloedverlies, soms alleen veegjes en soms drupt het eruit. Kleine voel ik elke dagen bewegen en dat neemt mijn onrust enigzins weg. Vandaag alweer 19 weken.
Heel veel sterkte Nutts. Fijn dat de controle goed was MizZBunny Vanmorgen controle gehad bij de Gyneacoloog. De hematoom/bloeding die ik heb, waardoor ik steeds oud bloedverlies heb, komt van de Placenta. Deze ligt inderdaad erg laag en over de baarmoedermond. De hematoom is wel kleiner geworden. Ik zal hierdoor nog wel op en af bloedverlies houden. Zo lang het oud bloedverlies is, is het niet zo erg. Krijg ik helderrood bloedverlies, dan meteen naar het Ziekenhuis voor controle. Over 2 weken de 20 weken echo. Voor nu verder rustig aan doen, niet tillen/bukken en afwisselen met rustig aan bewegen. Vandaag 18.1 weken zwanger, we tellen weer verder naar de 20 weken echo 😉