Niet ongi, wel zwanger?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MissT, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Zoals sommige van jullie wel weten ben ik sinds kort in de mmm.
    Ben al sinds november niet meer ongi geweest en in januari is PCO bij mij geconstateerd..
    Nu ben ik vorige week bij de gyn geweest, en die vertelde mij dat ik nog wel regelmatig zwangerschapstesten moet doen omdat ik toch nog wel zwanger kan worden..
    Dat is toch best wel vreemd als je geen eisprong hebt??
    Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?? Vind het nogal vaag eigenlijk;)

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als je echt geen eisprong hebt, kun je ook niet zwanger worden. Maar er zou toevallig eens eentje tussen kunnen zitten, je weet het nooit. Ik vind regelmatig zwangerschapstesten doen een beetje onzin. Ik neem aan dat je het wel merkt als je zwanger bent, ik had in elk geval duidelijke kwaaltjes.;)

3. natascha01

natascha01 Bekend lid

Sep 13, 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Ik heb ook pco, deze heb je wel in verschillende variaties zoasl mij is uitgelegd. Bij de ene variant heb je heel soms uit jezelf een eisprong, bij de andere variant helemaal niet, De laatste is bij mij an toepassing. Ik zou ook niet regelmatig testen want de kans is realtief klein en dat is niet negatief bedoeld maar gewoon de realiteit. Ik deed dit in het begin ook hoor maar zo blijf je stiekem steeds hopen op iets.......en dit kost je uiteindelijk heel veel energie.

4. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik denk dat de gyn bedoeld dat er toch opeens een eitje kan springen...als dat net bevrucht raakt kan een zw.test dus idd positief uitvallen.

Zal het regelmatig testen alleen wel met een korrel zout nemen. De kans is erg klein dat er toevallig een eitje springt als er zaadjes in de buurt zijn. Maar niet uitgesloten hoor!

Als je zwanger bent voel/merk je het meestal vanzelf wel aan je lichaam.

Gaan ze nog iets doen aan je eisprong? Of ben je weer naar huisgestuurd met de mededeling over een paar maanden terug te komen?

5. MissT

MissT Niet meer actief

Oke thanks :).
    Er wordt wel iets aan gedaan gelukkig!
    Ik heb in ieder geval een uitgebreide bloedtest moeten doen, en mijn vriend moest zijn zwemmertjes inleveren. 22 maart moeten wer terugkomen om alles te bespreken en kijken wat de vervolg stappen zijn...

Share This Page