Ze zeggen dat een homeopaat veel kan betekenen bij onrust en slecht slapen bij kinderen. Ik zit er aan te denken om met mijn zoontje langs te gaan. Heeft iemand hier ervaring met een homeopaat? Graag hoor ik jullie ervaringen!
Ik ben er geweest, kregen twee korrels die we door de fles moesten doen. Hij behandelt mijn dochter op afstand via een foto. Ze is wel wat rustiger, maar slapen is nog een dingetje Baadt het niet...... Zo denk ik erover!
Wij hebben kamille korrels gekregen voor Jamila en ze slaapt nu zoveel beter. Ze wordt snachts niet meer wakker en overdag slaapt ze gemiddeld 3 uur. Wij zijn er zo blij mee 😊
Helaas hier tegen slecht slapen hielp het niet wel met electro accopunctuur vastgesteld intolerantie tegen alllea bijna. Hier slaapt ze slecht door eczeem, deels gewennigheid, deels karakter. Osteopaat daarheen tegen hielp echt veel in begin maar erns waren we uitbehandelt zeg maar..
Bedankt voor de reacties! Lichamelijk is er niets aan de hand bij zoonlief dus het is het proberen waard. Mochten nog meer mensen hun ervaringen willen delen. GRAAG☺😊😀😄😃