inbaker probleempje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Humava, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Hee dames,

Ik hoop dat iemand nog ideeën heeft want die van mij zijn op. D. ligt al sinds hij 2 weken is ingebakerd. Eerst in de puckababy piep. Daarna heb ik de mini gekocht. Alleen sinds hij in de mini moet schopt hij de dekens van zich af en wordt hij koud 's nachts waardoor hij telkens wakker wordt. Verleden week hebben we de mini ingeruild voor een gewone slaapzak en bakeren we hem in in een grote hydrofiel. Alleen weet hij telkens zijn armen los te krijgen waardoor hij dus ook weer wakker wordt. Ik heb nu dus geen idee meer wat ik nog kan doen om hem (een soort van) in te bakeren zonder dat hij koud wordt of zich los kan maken. Iemand tips? ?

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Inbaker zak van pacco al eens geprobeerd?

3. Humava

Humava Niet meer actief

Zijn die warm genoeg zonder deken? Of kan hij in zo'n doek niet de dekens van zich af schoppen?

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Wij hadden exact hetzelfde. Pacco was de oplossing, daarin liggen ze een stuk strakker. Beentjes nog voldoende ruimte voor kikkerhouding, maar een deken aftrappen lukte echt niet meer. Pacco is wel dikker dan een puck, meer lagen. Je kunt er eventueel ook nog een pyamaatje onder doen, maar dat hebben wij nooit gedaan. Altijd alleen een romper en een laken met dekentje. Dat werkte perfect.

5. Humava

Humava Niet meer actief

Oké ga ik daar eens naar kijken. Thnx

6. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Jup ook de pacco. Hou wel even vol, het was hier ook ff afzien!

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ik zie dat je de pacco hebt voor 4-7 kilo en vanaf 7 kilo. Nou is mijn zoontje 6.5 kilo. Zal hij dan al in die vanaf 7 kilo kunnen? Vind het een beetje zonde om nog voor een paar weken een kleinere te kopen.

8. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Heb ik ook gedaan :) 500 gram zit er zo aan denk ik. Als het om 2kg ging had ik het niet gedaan.

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook de pacco, want alleen bij de pacco krijgt ze haar armpjes er niet onder uit, met alleen een rompertje ( zonder mouwtjes) eronder.

Ik zou zeker de vanaf 7 kilo bestellen.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Pacco. Ik heb de Swaddle Me, de Puckababy geprobeerd maar de oplossing was de Pacco!

11. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    Of een gewone slaapzak goed instoppen aan het voeteneind? Dan de dekens strak over hem heen, dan wordt het ook al wat lastiger om de dekens weg te schoppen :)

12. Humava

Humava Niet meer actief

Keej dames thnx. Ga ik toch naar een pacco kijken denk ik.
    @noelle85 dan is het probleem met zijn maaiende armen nog niet opgelost ;).

13. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Hier ook pacco tot 7 maanden met een dekentje en lakentje, echt een aanrader, koop er wel als het iets is twee zodat je kunt wassen tussendoor.

14. Humava

Humava Niet meer actief

Heb een pacco gekocht op mp. Als het goed bevalt koop ik er nog een (nieuw). Thnx voor de tips dames.

Deel Deze Pagina