iemand ervaring met muursticker pakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    op de 9 maandenbeurs zagen we een stand staan waar ze pakketten met muurstickers verkochten. heel leuk en toen niet gekocht. nu was mijn vraag wie heeft dit en hoe is de ervaring hiermee? moet de ondergrond hiervoor geheel glad zijn? zijn het voldoende stickers die in het pakket zitten? graag hoor ik jullie ervaringen.

2. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    toevallig heb ik vorge week stickers geplakt
    de ondergrond was glad is wel nodig maar op behang blijft het ook prima zitten een gestucte muur is ook geen probleem maar als er echt veel bobbels is zitten word het moeilijker

succes

3. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ook wij hebben ze op het behang zitten.Best leuk,alleen moet je ze wel telkens aandukken zodat ze weer vast zitten

4. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Ik had ze ook voor de kamer van mijn zoontje van bijna 2.
    Ik had ze op het behang zitten en ze zaten stevig vast.
    Ik zeg: zaten, want helaas heeft zoon lief het merendeel er al weer af gepulkt, ze zijn helaas niet kindernageltjes bestendig! :)
    Wel jammer dat ze niet zo goedkoop zijn, met name die van Disney zijn best prijzig.
    Maar dat ligt er ook aan hoelang ze blijven zitten natuurlijk, hier laat ik het voorlopig even voor wat het is......of was! ;)

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb ze ook in onze slaapkamer en die van onze dochter en het is geen gladde achtergrond maar behang met een klein structuur en de stickers zitten prima!
    Ik hoef ze ook niet steeds aan te drukken ofzo.
    Erg makkelijk aan te brengen en je kan ze er ook makkelijk afhalen zonder dat je het behang scheurt.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb in de woonkamer en in de slaapkamer stickers van de ikea.
    Het is allebei over behang geplakt.
    Het plakt best wel goed, het valt er niet vanaf en gaat ooik niet hangen ofzo.

In de slaapkamer heb ik 3 rode klaprozen, en in de woonkamer gouden barok bloemen. Van de laatste had ik 2 pakken nodig, maar het is maar net hoe groot je het zelf wil maken.

7. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik heb ook stikkers op de babykamer. Ze zitten op glad behang en blijven erg goed zitten. Deze zijn van Caselio. Ik ben er erg blij mee.

Deel Deze Pagina