Ervaring met houtteerzalf gevraagd, enige spoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moby, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik ben met enige spoed op zoek naar ervaringen met houtteerzalf. Mijn dochtertje heeft dauwworm (eczeem) en hormoonzalf helpt niet meer.
    De dermtoloog heeft toen houtteer geadviseerd. Die zou ik elke dag moeten insmeren en dan zou ze in een soort pakje moeten. Ik had ook de keus om een hogere dosis hormoonzalf te proberen.
    Aangezien ik heel veel moet bijbetalen voor de houtteer, wilde ik wel weten of het echt gaat helpen en of het niet schadelijk zal zijn.
    Kortom wie heeft er ervaring mee?

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mijn vader heeft er erg veel baat bij gehad, het ruikt wel niet zo lekker. Neem aan dat het niet schadelijk is, anders zou de dokter het toch niet voorschrijven?

Maar alles beter dan nu al op zo'n jonge leeftijd met hormonenzalf te gaan werken.

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mee eens.. mijn nichtje vind t stinken, maar t helpt r wel goed...en ik vind de geur wel meevallen hoor.. ik zou to gewoon proberen.. werkt t niet dan kun je altijd nog stoppen...

4. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Oke bedankt! De bestelling is al gedaan nu maar even wachten wanneer het binnenkomt.
    Stinken vind ik niet erg als het maar helpt! Want zoals het nu is gaat ook niet meer.
    Ben heel benieuwd hoe het zal aanslaan bij haar.
    Zagen jullie al gelijk verschil of ging daar een tijdje overheen?

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mijn vader is niet zo'n volhouder ;), dus zal wel redelijk snel resultaat hebben gehad.
    Hoop dat het je kleintje de nodige verlichting kan brengen.

Deel Deze Pagina