Hallo dames Ik ben nu 30 weken zwanger van mijn tweede zoon en weet sinds 5 weken dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Alleen sinds een paar dagen zijn bijna altijd mijn waardes te hoog. ik spuit nu voor iedereen maaltijd insuline alleen dit lijkt totaal niet te helpen. Afgelopen vrijdag zei de diabetesverpleegkundige dat het ook door de hormonen kan komen. Maar ik baal zo, voel me ook helemaal niet lekker. (Prikkelbaar, Zware benen en erg vermoeid) Morgen ga ik maar weer bellen, maar vroeg me af of jullie die schommelingen in waardes herkennen? Graag hoor ik jullie ervaringen
Hoi Lizza, er is een heel topic met dames ( onder ander ik) met zs diabetes. Als je wil kun je daar meekletsen! De waardes schommelen juist door de hormonen, hele diabetes komt juist door je hormonen die zorgen er voor dat je lichaam het niet kan verwerken Wel vervelend he?
Hier ook iemand met zwssuiker.. En ik klets idd ook in dat topic onder gezondheid! 😊 Hier ook erge schommelingen. Al Eet ik elke dag hetzelfde En spuit ik elke keer t zelfde. De waardes zijn elke keer anders. Idd die hormonen... Niks waard!