wie heeft ook zwangerschapsdiabetes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizzza, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzza

Lizzza Actief lid

23 jul 2013
    110
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben nu 30 weken zwanger van mijn tweede zoon en weet sinds 5 weken dat ik zwangerschapsdiabetes heb.
    Alleen sinds een paar dagen zijn bijna altijd mijn waardes te hoog. ik spuit nu voor iedereen maaltijd insuline alleen dit lijkt totaal niet te helpen. Afgelopen vrijdag zei de diabetesverpleegkundige dat het ook door de hormonen kan komen.
    Maar ik baal zo, voel me ook helemaal niet lekker. (Prikkelbaar, Zware benen en erg vermoeid)
    Morgen ga ik maar weer bellen, maar vroeg me af of jullie die schommelingen in waardes herkennen?
    Graag hoor ik jullie ervaringen

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.705
    113
    Hoi Lizza, er is een heel topic met dames ( onder ander ik) met zs diabetes. Als je wil kun je daar meekletsen!

De waardes schommelen juist door de hormonen, hele diabetes komt juist door je hormonen die zorgen er voor dat je lichaam het niet kan verwerken Wel vervelend he?

3. Hier ook iemand met zwssuiker.. En ik klets idd ook in dat topic onder gezondheid! 😊

Hier ook erge schommelingen. Al
    Eet ik elke dag hetzelfde
    En spuit ik elke keer t zelfde. De waardes zijn elke keer anders. Idd die hormonen... Niks waard!

4. Lizzza

Lizzza Actief lid

23 jul 2013
    110
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips dames! Zal er zo eens gaan kijken

5. Doe maar! Gezellig! 😊

Deel Deze Pagina