23 dagen puregon spuiten nog geen resultaat? !?!? iemand??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mavi derya, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik spuit al 23 dagen puregon.. eerst 14 dagen 50 eh en nu al 9 dagen 75 eh.. afgelopen vrijdag was er niks te zien.. ik heb alleen heeeel veel (20+) kleine follikels maar die zitten er standaard maar de grootste daarvan zijn 10a11mm..

Als er maandag nog niks groeit ga ik 100eh spuiten en dan moet er vrijdag wat gebeuren anders moet ik deze poging staken. . Heeft iemand wel is zolang gespoten en uiteindelijk toch nog resultaat? ?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoi!
    Balen dat er nix gebeurd! Wie weet krijg je van de 100 ineens een boost. Mijn ervaring is minder met zo lang spuiten. Van 75 naar 83 naar uiteindelijk 100 op dag 25. Twee dagen later een ei. Volgens de gyn van waarschijnlijk mindere kwaliteit Door het lange doorspuiten. En idd Ik werd ongesteld. Het enige goede aan die ronde was dat we nu wisten dat ik met 100eh moest beginnen. Zo gezegd zo gedaan en die ronde op dag 19 eisprong en zwanger :)
    Hoop dat er nog iets gaat gebeuren voor je! Het is in het begin zoeken naar de juiste dosis.
    Succes hoop dat je snel zwanger bent!

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb de eerste keer ook 50 gespoten en toen een paar dagen na ophogen naar 75 gelijk 6 follikels en dus moeten stoppen.. daarom wil ze voorzichtig doen.. ze zij wel de volgende keer gaan we op 75 starten. .

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jee wat raar dat er nu niets gebeurd dan! Snap het dat ze voorzichtig willen doen. Voor jr het weet is er weer een ronde weggegooid als je er te veel hebt. Succes hoor!

5. Michellebroek

3 mrt 2014
    47
    0
    0
    NULL
    Den bosch
    K ben op dag 3 met de purogon 75 begonnen dag 7 over gezet na menopur 75 dag 20 eitjes zelfs kleiner geworden 112 gaan spuiten dag 27 ei van 14mm dag 32 ondertussen ei van 20 en pregnyl mogen zetten . Nu vrijdag bloed prikken . Hoop dat je ei snel groeit

6. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik spuit ook al 4 rondes en elke keer rond de 24 dagen. Ze zijn erg voorzichtig met ophogen. Maar uiteindelijk maken ze toch nog een groeispurt
    Mijn gynaecoloog zegt trouwens dat het geen invloed heeft op de kwaliteit van de eitjes.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou ze maken zeker een groeispurt want nu had ik opeens 7 eitjes tussen de 14 en 16mm:x:x:x:x

Dat is dus weer teveel.. :( Nu heb ik vandaag niet gespoten en morgen ook niet (ik spuit altijd 's morgens) en dan morgenochtend terug om te kijken of er misschien een paar stoppen met groeien.. de kans is klein maar als er nog maar 2 of 3 groeien dan mag ik toch de pregnyl zetten..

Deel Deze Pagina