Last van pijn in onderbuik

Discussion in 'Na de bevalling' started by Ster27, Mar 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    De bevalling is nu inmiddels 11 weken geleden, maar ik heb nog steeds regelmatig pijn in mijn onderbuik. Voornamelijk is het pijnlijk bij het gaan zitten en gaan staan. De pijn zit echt binnenin mijn buik. Als ik eenmaal zit dan trekt de pijn weg.
    Mijn baarmoeder is al 2 keer gecheckt op resten en ontsteking drie weken na de bevalling maar deze is schoon. De huisarts kon er ook niet veel mee, gaf aan dat het geen blindedarmontsteking was en dacht dat het mijn darmen zijn die hun plekje weer proberen te vinden. Ik ben er echter niet gerust op. Het duurt nu al zo lang en heb het idee dat het niets beter word. Herkent iemand dit?

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi STer,
    hier 8 weken na de bevalling hetzelfde. Ik ben alleen nog niet bij de HA langs geweest, ga ik vandeweek toch even doen (mede ook omdat ik veel pijn heb ik mijn heupen en sinds kort ook onderrug).

Misschien ook eens aan de VK vragen? Ik twijfel hier of ik langs de HA zal gaan of het ziekenhuis zal bellen waar ik tijdens mijn zwangerschap ook onder controle heb gelopen. Ik hou je iig wel even op de hoogte vandeweek wat ze bij mij gaan zeggen

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Bij mij is het rondom de menstruatie ook erger lijkt wel, bij jou ook, of ben je nog niet weer ongesteld geweest? Ben benieuwd wat de HA tegen jou zegt. Zat zelf ook te twijfelen of ik HA of gyn moest bellen.

4. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet ongesteld geweest, tenmisnte, niet over duidelijk. Heb vrij lang lichtjes gevloeid (tot zo'n 7 weken na de bevalling) dus wellicht zat er ook al een menstruatie tussen.

Dacht paar weken terug ook dat ik ongesteld zou worden, maar niet dus.... het zeurende gevoel blijft alleen wel aanhouden.

Share This Page