Hallo iedereen Ik ben vandaag 7 dagen overtijd, en dat terwijl ik aan de pil ben,, Morgen is mn stopweek weer voorbij dus moet ik weer met de pil beginnen, ,maar weet iemand of dat wel kan als je nog niet gemenstrueerd hebt? Ik heb gister wel een test gedaan maar die zegt niet zwanger... Kan het zo zijn dat die test het fout heeft, of kan ik ervan uit gaan dat ik niet zwanger ben en gewoon morgen weer met de pil beginnen? Iemand? Weet t echt niet, morgen de dokter toch maar bellen denk ik...
Ik heb dat ook wel eens gehad, dus geen bloeding in de stopweek. Test gedaan om uit te sluiten dat ik zwanger was. Toen gewoon weer begonnen met een nieuwe strip. Je huisarts zegt waarschijnlijk dat je nog een strip moet slikken en als je dan geen bloeding krijgt, langs moet komen.
ik heb t ook wel s gehad.. ik heb gewacht tot ik toch ging vloeien.. dat deed ik uiteindelijk niet en na 3 weken overtijd had ik een posi test.. maar je hoort t idd wel vaker.. kan dus heel goed..
heb ik dus ook gehad en net de laatste dag dat ik ongi moest worde werd ik het dus ook. heb nu 2 weken geen pil geslikt. en ben nu alweer ongi. de laatste was 2 weken terug :S pff