Ik ben op zoek naar een oven. Nu kan ik van iemand een indesit fornuis overnemen. Zo'n 6 pits. Alleen nu heb ik op internet gekeken en zie ik twee modellen. Ik weet dus nog niet wat voor model het is, maar ik ben ze een beetje aan het vergelijken. De één is iets duurder dan de ander, maar de een heeft weer funtcties die de ander niet heeft en andersom. Fornuizen - Indesit Het belangrijkste lijkt mij de oven. Bij de ene staat electrisch statisch? en de andere een multifunctie oven met 9 programma's. Maar nu weet ik dus echt niet wat een electrisch statische oven is? Als ik het zo lees lijkt mij de oven met 9 programma's beter, maar bij de vergelijk site staat dat ie bijv weer geen grillfunctie heeft? Is er nou degelijk zo'n groot verschil? Ik wil de oven eigenlijk voor vanalles gebruiken, zowel het braden van vlees e.d. als het bakken van cakes e.d.
Hoi,wij hebben dit fornuis van indesit: Indesit KP9F91S(X)/NL - Ik kan niet oordelen over het verschil met de andere oven,want die heb ik natuurlijk niet. Wel bevalt deze oven me erg goed.Ik braad er vlees in,bak cakes...doe er eigenlijk van alles mee! Bevalt me erg goed. Ps: wij hebben het fornuis ook van iemand over kunnen nemen
Ik heb een indesit 4 pitter gehad met electrische oven. Ik vind het ideaal, je kunt er alles is bakken, braden of grillen, die functies zitten er gewoon allemaal op