Vroeg me af of er al mensen zijn die de randstadrail van Zoetermeer naar Den haag hebben genomen? Het is dus echt onmogelijk om info op de site van de HTM te krijgen omdat ie steeds vastloopt (denk dat iedereen wel wil weten hoe en wat ). Maar vroeg me dus af of ie rijdt of niet...
Nou, als jullie het weten, laat het even weten aangezien ik mijn zoon echt niet op de fiets naar school laat gaan met dit weer, dus die moet de rail maar pakken. Er is 25 cm sneeuw gevallen hier, dus vind het echt ontverantwoord om hem te laten fietsen. Sneeuw- en ijsvrij is iets van vroeger he?
Nee geen enkele tram rijd 2, 3, 4, 6, 19 allemaal niet heb net een uur cs gestaan ben weer naar huis gegaan met de bus maar die rijd ook maar zelden
Hmz, zouden jullie je kind op de fiets naar school laten gaan? Anders moet ie maar gaan lopen hoor, anders weet ik het ook niet.
Uhm met de fiets nu? Nee, ik zou dat niet doen. Ik vind het veel te gevaarlijk, heb hier volgens mij ook nog geen mensen zien fietsen. Hoe ver is het lopen?
Ik heb net bij de tram gestaan en richting DH was het mega druk. De tram naar CW was eerst nog 10 min toen ik aankwam en daarna ineens 17. Ik ben met mijn zoontje ook naar huis gegaan. Fietsen durfde ik echt niet ik gleed al weg toen ik alleen nog maar liep met mn fiets aan mn hand. Oh hier fietsten er trouwens wel veel mensen..hoe ze het voor elkaar krijgen, joost mag het weten!
https://twitter.com/htm_reisinfo het twitteraccount geeft wel info. Al is die niet best Er zijn ook wisselstoringen etc en rr4 gaat maar tot stadhuis.
Mijn zoon gaat nu wel naar school maar het is maar 5 min lopen. In jou geval zou ik denk me kind een snipperdag geven. Het is hier ook echt niet goed schoon nog de hoofdwegen en zo. Tram 1 zie ik wel steeds rijden. Kan op de lijn kijken.