ervaring met innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meis1987, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.455
    372
    83
    in een huis
    Hi dames!

Even heeeeel erg nieuwschierig! Ben een week voordat mijn NOD was 'ongesteld'geworden. Teminste dat dacht ik... Normaal heb ik een redelijk heftige menstruatie nu heeft het maar bijna 2 daagjes geduurt en alleen een beetje met de nadruk op beetje oud bloed. Nu vermoed ik dat het misschien een innestelingsbloeding is geweest. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
    Normaal heb ik een heel regelmatige cyclus dus vandaar dat ik er ook zo van op kijk. Misschien maak ik mijzelf wel blij met een dood musje maar ben gewoon nieuwschierig/

Ik wacht in spanning op jullie reacties ;)

Groetjes Meis

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik zit nu in ronde 3, maar vorige ronde heb ik heel veel tussentijdse bloedingen gehad. Dan was het weer helder, dan weer oud. Echt super irritant. Uiteindelijk gewoon ongi geworden. Dit was 15 mei en sindsdien geen oud of nieuw bloed meer verloren alleen nu vandaag dus weer bruinverlies :( En als ik de lengte van mn cyclus aan hou van vorige 2 rondes zit ik nu een week voor mn NOD, dus ja. Ik zit ook even in spanning af te wachten!!

Wel heb ik deze maand ovu testen gebruikt, ben hier op dag 12 mee begonnen maar nog geen positieve gehad :( Dus ik hoop dat ik m gemist heb en ik nu misschien ook bruinverlies heb door een evt innesteling? :p

Wanneer is jouw NOD precies?

3. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hier op 7 dpo een bloeding gehad en 11 dpo testte ik positief (best heel duidelijk)! Spannend hoor!

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ja ik zou ongeveer 14 juni kunnen gaan testen, maar ik zit er ook een beetje mee in mn maag dat ik geen positieve ovulatie test heb gehad. Mijn moeder had nl PCO dus vandaar dat ik me een beetje zorgen maak. En ik dacht aangezien ik geen positieve test had, dan zal het deze maand wel weer niks zijn maar nu ik vandaag dat bruinverlies heb ga ik toch weer hopen dat het iets positiefs betekend :p Pfff, wat kan een vrouwenlichaam je toch onzeker/nieuwsgierig maken haha... Nu nog een week wachten!

Had jij op je NOD getest of ervoor Bloembie?

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Wie heeft er ook bruinig afscheiding bij druk op de baarmoeder/buik? Ik ben net ff naar de wc geweest :) en bij het uitwerpen van mn ontlasting :p kwam er ook weer bruinverlies uit aan de voorkant, met nu ook soort slijmig....

Zijn er meer die dit hebben?

6. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb dit alleen met afvegen, en een beetje in mn inlegkruisje. is nu ongeveer 3 dagen aanwezig, maar niet de hele dag door. soms helemaal niks. Geen rood helder bloed, alleen bruin en soms wat licht roze. Spannend!

7. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb vandaag de hele dag door bruinverlies/afscheiding, maar ik heb wel vaker bij het naar de wc gaan of idd een beetje in mn inlegkruisje wat bruinig. Ik heb het idee dat als ik druk zet dat ik het dan heb ofzo, jij dus ook?

Ik kan morgen over een week testen. Begin toch wel wat nieuwsgierig te worden ookal heb ik geen eisprong gespot :( Ik hoop dat ik m gemist heb en dat dit bruinverlies een innesteling is hahaha. Ik had net bij de calculator gekeken en als ik een cyclus van 30 dagen aanhoud was gister ongeveer de innesteling. Idd erg spannend!

Wanneer is jouw nod marriedgirl?

8. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Tsja mijn langste LF is 10 dagen geweest, dus eigenlijk is 11 dpo wel mijn NOD. Maar dat wist ik toen ook nog niet. Cyclus was helemaal in de war waarvoor ik een kuur primolut gekregen heb. Hierna vond ik mijn eisprong m.b.v. Ovulatietesten en temperaturen dus wist mijn eisprong vrij zeker. Vond die bloeding zo vreemd dat ik eerst 9 dagen na eisprong (2 dagen na bloeding) al getest heb *schaam* waarbij de test natuurlijk helemaal wit was. Toen nogmaals getest op 11 dpo en toen hele duidelijke streep.

9. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0

Ik heb een onregelmatige cyclus, dus geen idee. Het enige dat ik weet is dat ik wel eens één maand oversla, maar dat zijn er inmiddels twee. Dus de kans bestaat dat het raak is.

10. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

vorige week donderdag moest ik ongi worden.. maandag daarna nog nix te zien, khad toen wel 's avonds ineens 2 druppels oud/donker bloed op mijn inlegkruisje. dinsdag morgen teste ik dik positief:) is dus toch van een innesteling geweest..

11. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hmm oké Elisabeth... Nou ik word nu toch wel nieuwsgierig dan, haha

Ik had gister wat bruin oud bloed en vandaag niks meer, nu dus maar een week wachten nog...

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hier ook bruine/rose afscheiding. Zo'n week terug ook wat rosig afscheiding en toen niets meer tot 2dg terug en sindsdien dus bij elke plasbeurt, heb de moed opgegeven en beschouw dit als een menstruatie. Dit heb ik namelijk vaker gehad, het gekke alleen is dat het alweer een paar maanden terug is, want een tijd lang kreeg ik direct rood verlies in plaats van eerst bruin/rose.

Ik ga voor jullie duimen meiden!!! :)

13. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.455
    372
    83
    in een huis
    Dames, sorry voor mijn late reactie!

Wat een gedoe het dat zwanger worden. haha Elke maand is het weer superrr spannend. Wel,niet,wel,niet,wel,niet.!
    Toch is dit de eerste x dat ik denk dat het wel eens raak kan zijn. De hele tijd een raar drukkend gevoel in mijn baarmoeder. Ook wel een beetje met menstruatie pijn te vergelijken. Maar mijn NOD duurt nog ff en normaal heb ik dat gevoel pas 1 dag voor NOD.

We blijven gewoon lekker duimen met zn allen!
    Wen jullie alle geluk om een lief wondertje te krijgen en bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina