al een week voor eisprong klachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sassie1980, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Mijn vorige cyclus was 28 dagen, dat zijn ook mijn meeste cyclussen wel. Dan zou mijn eisprong aankomend weekend zijn.

Nu had ik gisterenavond een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik en ook af en toe wat last van mijn onderrug. Vandaag ook wat misselijk en weer last van mijn onderbuik en onderrug. Kan je al een week vantevoren klachten krijgen van een aankomende eisprong? Komt dit bekend voor?

Volgens mij had ik dit ook toen we voor een 1e en 2e gingen. Ik reageer snel op hormonen. Van de pil en nuvaring krijg ik hevige migraine (zelfs zonder pil dus met natuurlijke hormonen heb ik regelmatig lichte migraine in mijn stopweek) ook had ik veel last van andere bijwerkingen zoals haaruitval en energieloos.

Ik heb ovulatietesten besteld, die komen als het goed is morgen binnen. Misschien dat mijn eisprong iets eerder is? Ik heb wel eens vaker het idee gehad dat mijn LF langer dat 16 dagen duurde.

Ik vraag me dus vooral af of andere er ook last van hebben paar dagen voor een eisprong.

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik geloof wel dat je last kunt hebben van hormonen. De afgelopen 3 maanden ben ik op het moment van de lhpiek alle 3 de keren onwel geworden. Was erg licht in mijn hoofd, liep te zwabberen op mijn benen en had last van zweetaanvallen. Het duurde een halfuur en toen was het over. De ovulatietest was de laatste keer knalpositief toen ik het voelde opkomen.

De klachten die jij beschrijft kan komen door de druk op het follikel waar het eitje uitspringt. Eisprong hoeft overigens geen 14dgn voor nod te zijn, vaak is dit korter

Deel Deze Pagina