Het koude seizoen komt er weer aan en dat houd in dat ik het op het werk binnen net zo koud heb als buiten. Dus op schoenen jacht ik kan helaas geen zware schoenen dragen over de hele dag dan kan ik in de avond mijn voeten niet meer bewegen. Nu zag ik winterschoenen van crocs zijn deze ook warm genoeg bij bijvoorbeeld 2 graden?
Ik droeg ze altijd op het werk in het zh juist in de winter. Je hebt ook van die speciale met sokken er in ( denk dat je die bedoeld). Oer lelijke schoenen maar oh zo lekker.
Women’s Stretch Sole Wedge Bootie | Women’s Boots | Crocs Official Site Deze bijvoorbeeld of deze Women’s Crocs ColorLite Boot | Comfortabele dameslaarzen | Crocs.nl
Je hebt toch van die gevoerde? Dat met dikke wollen sokken zou dan ok moeten zijn lijkt mij. Charmant is anders maar ach, tis functioneel. 😅
Nee nikky alles behalve dat dan loop ik nog liever op blote voeten Deze vind ik dan nog wel leuk als werkschoen Adela Suede Boot | Dameslaarzen | Crocs.nl
Maar als je het over crocs hebt denken de meeste mensen aan die lelijke plastic klompen.... Ik wist niet dat ze ook laarzen hadden. De laatste vind ik wel leuk. En als antwoord op je vraag: ik denk wel dat ze warm genoeg zijn voor de winter hoor.
Hahaha dat had ik nou ook! Edit: In Amsterdam zit een Crocs winkel.. weet niet of je daar in de buurt woont, maar anders misschien eens gaan passen?
Heb je de reviews van die 2de gelezen? Leek me een leuk laarsje om met slecht weer met de honden te gaan wandelen dus was al even aan het kijken maar veel "klachten" over de smalle schacht en de té strakke naad op de wreef. Mag ik vragen wat voor werk je doet aangezien het binnen net zo koud is
Ik werk in de detailhandel zonder verwarming. De schuifpui moet open dus als het -5 graden is dan is het binnen misschien net 2 graden. En je kan je er op kleden hoor. Maar dan moet ik inderdaad ook warme schoenen hebben
Jaaa dacht ik dus ook! 😅 Maar waarom dan geen lekkere echt warme Uggs? Is een hele lichte schoen en gegarandeerd warme voeten. 😊
Ik had vorig jaar die 2e voor mijn zoon. Hij heeft niet geklaagd over koude voeten Maar de kwaliteit is ruk. Ik had juist crocs laarzen gekocht omdat ze oersterk zouden zijn. Na 2 maanden waren ze al stuk.
Die hoge laarzen die je noemt zijn absoluut niet bijzonder warm. Mn moeder had ze besteld maar voor mij geen goede pasvorm. Maar die voelden echt niet aan als 'warme' schoenen maar als gewone schoenen.
En skechers dan? Ik weet niet of alle uitvoeringen dat hebben, maar ik heb van de zomer een instapmodel gepast en toen niet genomen omdat ik ze zo vreselijk warm aan mn voeten vond. Jammer, want ze zaten en liepen echt heerlijk en vooral licht. Wellicht dat dit dus wat voor je is? Ik heb onderstaande gepast ( die dus heerlijk warm zitten aan je voeten ), maar je hebt ze ook in bv. een sneaker/ gymp uitvoering.