ik overweeg een suikerspin machine te kopen om daarmee af en toe op een rommelmarkt/braderie te staan. Niet om rijk van te worden, maar gewoon omdat ik het leuk vind en het zelf heel lekker vind Maar ik weet eigenlijk niet wat de verkoopprijs is van een suikerspin. Meestal verkopen ze verschillende maten. Maar nooit goed op de prijs gelet. Weet iemand dat??? en verder tips of advies?
Ja op de kermis is dat ook vaak 2 euro voor een gewone en 2,50 of 3 euro voor een grote Super leuk idee...vooral op koningsdag kan dat echt een hit zijn...ergens gaan staan op de markt en ieder kind wil er 1
Wat leuk zeg! Ik zou eerst eens kijken naar al je kosten (huur van plaats, kosten van je inkoop, benzine etcetc en dan gaan kijken naar een prijs voor je suikerspinnen. Het kan natuurlijk heel leuk zijn maar je moet ook kijken of het wel rendabel is allemaal. De ene markt is de andere niet qua verkoop en je moet toch ook heel veel verkopen voor je bvb je inkoop, huur en benzine eruit hebt en ook winst gaat maken.
Vergeet niet dat je ook een vergunning moet hebben om het te verkopen Even informeren bij je gemeente voordat je een apparaat aanschaft. Super leuk idee! Kan mijzelf nooit beheersen als ik zo'n kraampje zie staan
Zo'n machine kost rond de 2 a 3 honderd euro. Maar dan heb je geen ombouw oid alleen een machine. Verder zijn de stand plaatsen op een braderie niet zo heel erg duur. Een suikerspin kost gemiddeld 2.50 klein. 3.50 middel en 4.50 groot. Vele hebben ook emmers. Kleine kost 3 euro. Middel 5. Grote 7.50 of 10 en een hele grote vaak 20. Puntzakken worden vaak voor 3 a 4 euro verkocht.
Dat heeft geen zin. De wespen gaan gewoon in je machine zitten. Helaas 😂 Oja, vooral de blauwe kleur is echt niet schoon te maken. Je handen blijven blauw. Met roze of geel heb je daar geen last van 😊
Wat een leuk idee! Denk dat als het op zo'n dag een beetje loopt je er nog best een leuk zakcentje aan over kan houden