hallo ik heb me net voorgesteld bij het voorstel toppic en omdat het zwanger worden niet wil lukken bij ons zijn we onder behandeling bij een gyn ik heb me eerste gesprek al gehad en het eerste onderzoek en moet morgen terug komen om mijn eisprong ik ben best wel zenuwachtig en hoop dat alles goed is. ben ook erg benieuwd wat de volgende stappen zijn maar dat hoor ik morgen allemaal
Hee anouchka, wij zijn een paar stapjes voor op jou heb nu vorige week het onderzoek naar mijn eisprong gehad (dat is wel vermoeiend elke dag ZH) en die heb ik toen dus ook gehad heb zelfs een mooie echo-foto meegekregen van een bijna-rijp eitje hihi dat is echt eeen apart gezicht hihi, wij natuurlijk flink geklust die dagen en volgens mij ben ik nu wel zwanger! : : :
Dit is de meest onzekere tijd, omdat je nog niet weet wat er precies mis is. Je gevoel is af en toe een achtbaan. Veel vragen morgen bij de gyn, dat helpt! Uiteindelijk leer je er iets beter mee omgaan (maar dat is een schrale troost). Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
Hoi Anouska23, Ik moet vandaag ook naar de gyn voor het tweede gesprek. Heb jij al medicijnen gehad of nog niet? Veel succes en we lezen het wel als het achter de rug is.....
ik ben gister geweest en ik was enorm zenuwachtig ze hebben een inwendige echo gedaan en hebben mijn eitje bekeken ik had een eitje van 13mm en moet morgen terug om te kijken hoe groot het eitje dan is en ik hoop groot dus morgen weet ik ietsje meer! de bedoeling is dat ze mij nu in de gaten houden tot mijn eisprong en moet ook nog even op comando hobbyen hihi en een dag daarna maken ze een uitstrijkje en kijken ze het zaad van mijn man na maar zover ben ik nu nog niet ik hoop dat er morgen meer nieuws is en hou jullie op de hoogte!
vandaag weer bij de gyn geweest en me ei was 16mm dus gegroeid en nu moet ik zondag terug komen om de zaadjes van hubby te laten testen en ik ben eerlijk ben best zenuwachtig en hoop dat het goed is! we krijgen de uitslag gelijk en ik moet daarna bloedprikken weet iemand waar ze allemaal bloed voor prikken?
annouscha, spannend he!... ik loop een beetje achter nu op jou: dag 10: eitje 11,5 mm, moet zondag weer. Mijn vriend heeft zwemmers al getest, en deze uitslag was perfect. Het bloed prikken is volgens mij om de hormoonwaarden te bepalen..kunnen ze veel uit aflezen.... succes straks met op commando hobbiejen, moeten wij straks ook, en idd ook een samenlevingstest, daar ben ik erg beniewd naar, wordt mijn eerste..... gr bengel
ik hoop dat de zwemmers van mijn mannetje ook goed zijn maar dat horen we zondag en wat hou een samenlevingstest eigelijk in?
Dan moet je verplicht klussen, en dan gaat de gyna de volgende dag kijken of je eitje gesprongen is. Ik hoop voor je dat je snel zwanger ben want in de mmm zitten is echt niet leuk. Bij mij hebben ze 2 maanden de eisprong gevolgd en toen moest ik voor een hsg onderzoek. Ik duim voor je dat je dan alleng zwanger ben. Succes. Groetjes Jolie
Ik hoop voor jullie allen dat de zwangerschap natuurlijk niet te lang op zich laat wachten (en bij mezelf ook niet natuurlijk) moet nog effe wachten tot 6 december(NOD) Groetjes Rina
He Anouschka, Wat goed dat het ei zo gegroeid is zeg. Die van mij was woensdag 18mm en vandaag 19. Dus hopelijk zondag 20 en dan nog hopen dat ie springt. Ik duim zondag voor je voor een positieve uitslag.
we zijn vandaag geweest en hebben naar de zaadjes gekeken maar ze zagen helemaal niks hij zei dat dat wel vaker gebeurde dat er niks te zien was maar ik ben hier echt niet gerust op mijn ei was nu 19mm en morgen moet ik weer ook voor zaad onderzoek dus vanavond weer verplicht klussen het zaad onderzoek doen ze bij ons om een beetje uit mijn baarmoeder te halen met een spuitje en dan gelijk onder de microscoop dus hebben we gelijk uitslag ik hoop echt dat de zwemmers morgen wel hun best doen want ik voel me nu enorm kl*te
zo en vandaag weer geweest en weer een zaadonderzoek gehad en ze konden er nog niks uit vinden maar volgende week dinsdag moet mijn mannetje een potje inleveren en gaan ze dat onderzoeken dan moet ik een paar dagen geduld hebben en kan ik bellen voor de uitslag dus dat word erg spannend ook moet ik bloedprikken maar dat is zo gebeurd dus het is hier aardig spannend
ze hebben het uit mijn baarmoeder gehaald en dinsdag moet hubby in een potje maar bij die test dat ze het uit mijn baarmoeder weggehaald hebben konden ze geen zaadjes vinden maar dat gebeurde wel vaker zeiden ze maar maak me toch best wel zorgen
Dat is dus idd een samenlevingstest wat je hebt gehad Bij ons waren er ook geen zaadjes te vinden. Oorzaak; zaad van mijn man is echt niet goed en daarnaast was mijn zuurtegraad niet goed, maar dat kan per moment in de cyclus wisselen. Ik hoop dat de zwemmers bij jullie wel goed zijn, maar kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik denk aan je meis. Sterkte met de komende uitslagen en onderzoeken!
ik denk ook niet dat er veel soeps uit gaat komen omdat ze nu al niks zagen want het lijkt me dat als ze dat doen dat ze toch wel wat zaad zouden vinden maar ja het is maar afwachten