Iemand ervaring met deze kinderwagen of de site?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Regina88, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Mooie prijs voor wat er geleverd wordt, maar ik ben altijk huiverig met zulke grote aankopen via internet, helemaal als ik ze in het echt niet heb gezien. Hoeft maar 1 kind mee, maar moet wel goed zijn natuurlijk ;)

https://www.bebeqo.nl/kinderwagen/bebeqo/bomo

2. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je mijn oersoonlijke mening vraagt denk ik dat een kinderwagen voor €200 geen goede investering is, ookal voor 1 kindje.

Ik zou adviseren om een degelijke tweedehands wagen te kopen. Of iets meer uitgeven voor een nieuwe.

Staat er nergens een kvk nummer of contact gegevens? Ik google altijd mocht ik het niet vertrouwen.

3. Veera

Veera Niet meer actief

Heel simpel :p google even op de naam en je hebt t antwoord.. Heb t zelf even voor je gedaan en de reviews:

Kinderwagen niet geleverd
    Ondeugdelijk product
    Waar blijft mn geld?
    Hele lange levertijd
    Na paar weken kapotte banden

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Vandaar ook mijn twijfel. Ze stonden er een poosje terug op voor 300/400. Weet het niet zeker meer. Maar ik ken heel het merk niet en ik vind 200 wel een flinke sale.
    En ook al zou het een goede winkel zijn, het product moet wel een poosje meegaan.

We hebben de vorige keer een wagen bij babydump gekocht maar daar was ik ook niet heel tevreden over. En die was ook duurder.

Ik twijdel idd over mp. Daar ga ik zeker wat vaker kijken de komende tijd.

Deel Deze Pagina