Hallo, Ik ben in de zomer uitgerekend en nu vroeg ik me af of ik rompertjes met of zonder mouwtje moet aanschaffen? Edit Moderator: Verplaatst naar de babyuitzet. Graag opletten waar je iets plaatst
Wat dacht je van alle twee wat...het blijft natuurlijk zomer in nederland Net zoals je maatje 50/56 moet hebben maar iets een maatje groter is ook handig...voor grote binkjes/prinsesjes
ik ben in mei uitgerekend. en neem ook van allebij wat.. want je weet maar nooit wat voor weer het word... en voor snachts is een rompertje met lange mouwen ook best lekker! broekje erover klaar...
Hier nog een die in de zomer moet komen... En haal ook allebei in huis hoor. Voor al s avonds kan het best wel afkoelen... En als je slechte dagen hebt is lange mauw wel lekker. Maar voor de warme dagen zijn de korte mauw wel weer lekker... Dus ik haal 50/50 hahahaha
ik heb alle rompers zonder mouwtjes en dat terwijl ik al 2 winterbaby's heb gehad. Als het kouder wordt kun je nl ook met shirtjes in extra laagjes gaan werken. dat hoeft niet perse een lange mouw romper te zijn.
Mijn baby is twee weken oud en draagt rompertjes zonder mouwen. Ik heb ook lange mouwen in de kast, maar die blijven daar vast liggen. ik zou dus alleen zonder mouwen kopen.
En ik zou dus juist rompertjes met mouw kopen. Die gebruik ik veel meer. Kortom: koop van alles wat en je merkt vanzelf wel wat jij het prettigst vindt. Pim
ik ben ook in Mei uitgerekend en wij hebben van allebei wat gehaald.. en als je rompertjes met lange mouwtjes hebt gekocht.. kan je die ook gebruiken om een leuk shirtje overheen te doen.. staat ook stoer.. voor meisjes en jongens..!
Ik heb liever de zonder mouwtjes, maar dat komt ook omdat onze meid het gauw warm heeft. Ook de spaghetti rompertjes van de hema vind ik erg prettig daarom. Als ik mouwtjes heb, heb ik lange mouwen, dan kan je daar overheen nog eens een shirtje met korte mouwen of overgooier of jurkje aantrekken. Met korte mouwtjes vind ik lastig. Die zitten vaak toch alleen maar in de weg.
Ik zou nu een paar rompers met mouw kopen. In de zomer zijn ze moeilijker te krijgen. Ik was er vorig jaar druk naar opzoek namelijk.. was in juni uitgerekend. Nu in Augustus, dus gelijk deze winter ingeslagen!
Hier voornamelijk rompers zonder mouw. Ik zie het alleen maar als hemd, meer niet. Ik vind lange mouwen juist lastig, als ze alles onderpoepen en je moet alles verschonen, kan je de armen 2x in lange mouwen gaan doen (en dat vindt Eva helemaaaal niet leuk, 1x is genoeg). Eva heeft het trouwens ook snel warm, dus dat maakt het wel makkelijker.
waarom niet gewoon allebei... de reden dat ik ze allebei heb, is omdat het voor de kleine ook lekker is om gewoon lekker alleen in rompertje te liggen, en dan kan het ongeacht of het nou winter of zomer is te koud kan zijn in enkel een rompertje zonder mouwtjes.... een rompertje zonder mouwtjes trek je meestal onder de kleertjes aan ook ongeacht of het nou zomer of winter is... koop gewoon meerdere zonder mouwtjes, en een paar met...beter mee dan om verlegen zeg ik altijd maar...
Ik koop altijd rompers zonder mouwen. Veel makkelijker aan doen en in de winter doe je al snel een shirt overal onder aan
Ik was ook in mei uitgerekend...maar het werd juni.. Ik had rompertjes zonder mouw en met korte mouwtjes, Sjoerd lag vaak alleen in een rompertje, omdat het nogal warm was en dan vond ik met kortje mouwtjes lekkerder voor hem. Verder gebruik ik nu eigenlijk alleen nog maar zonder mouw, behalve als we echt de hele dag buiten zijn.
Ik heb vanalles, lange mouw, zonder mouw, korte mouw. 's Nachts vind ik het wel lekker dat ze een romper met lange mouw of korte mouw aan heeft onder haar pyamaatje, omdat ze een slaapzakje zonder mouwen heeft en anders koude armen krijgt. Toen ze zo heel klein was, vond ik die overslagdingen zonder mouw het handigst. Niet dat gepruts met die armpjes erdoorheen. Maar goed, ik zou dus gewoon vanalles wat halen, je weet nooit wat voor weer het is.
ik heb ook de rompers met lange mouwen meteen verbannen...vreselijk irritant om daarover heen nog een truitje te peuteren! nu gewoon mouwloos of halve mouw
Mijn ervaring in de kraam is dat kindjes het vooral de eerste dagen moeilijk vinden om zich op temp te houden. Ik zou wel wat rompers met lange mouwen aanschaffen. En een paar met korte.