Hoi hoi, volgend jaar willen wij waarschijnlijk, samen met mijn ouders, gaan kamperen in Zuid Frankrijk (of Italie..). Vroeger gingen wij ook altijd met het hele gezin (mijn ouders ik en mijn 2 broers) kamperen in Zuid Frankrijk maar toen was ik (de jongste) al 4 jaar. Wie heeft ervaring met het kamperen met een kleintje van 1 jaar (Dewi zal dan 1 jaar en 4 maanden zijn) en dan voornamelijk in t buitenland (Frankrijk t liefst)? Wij zijn van plan een (oude) vouwwagen te gaan kopen dus dat is al iets 'luxer' dan een gewone tent maar dan nog (Mijn ouders slapen in hun eigen tent...). Is dit te doen? hoe deden jullie dit? zijn er nog tips/adviezen? Tell me tell me tell me!
Sorry geen ervaring met camperen. Wij huren elk jaar een stacaravan in Frankrijk. Maar ik zie geen problemen hoor.
Wij hebben een eigen tent en dit is nu het 3de jaar dat we op vakantie gaan met onze kids. De eerste keer waren ze net 1 en2 jaar oud, Ging buitengewoon goed. Voor de kleinste had ik wel een campingbedje meegenomen en heel veel verder aanpassingen hadden we eigenlijk niet echt. Oja ik had wel potjes eten vanuit nederland meegenomen. Verder reden we s'nachts wat perfect ging. Ik wwet zeker dat het gaat lukken.
Het lijkt me gewoon ook zoooo superleuk! Kan me er nu al op verheugen..al duurt t nog een jaar en zoals bijvoorbeeld luiers dan? voorraad voor 2 weken meenemen of daar kopen? Mirjam