Mijn dochter wordt volgende maand 6jaar. Nou zitten we al een poos te bedenken wat we haar kunnen geven, maar we weten het gewoon niet. Zelf weet ze het ook niet eigenlijk, het enige waar ze mee komt is nu little pony. Is ze de laatste tijd helemaal gek van en zeker nu ze weet hoe netflix werkt Wat gaven jullie aan je dochter met deze leeftijd? Wij zelf zijn meer van gewoon 1 groot cadeau te geven. Ipv meerdere kleine. Die krijgt ze namelijk genoeg van familie en kinderfeestje enzo..... zo heeft haar zus bv een fiets gekregen samen met de opa's en oma's. Alleen de jongste heeft die niet nodig. Dingen als step of spacescooter zijn er ook allemaal al..... Dus wat wel? Ideeën iemand?
Bioscoopkaartjes voor de nieuwe my little pony film. Radio voor op haar kamer. Lego friends. Xoomy tekenmachine.
Ik weet niet of de film volgende maand nog draait, anders een leuk idee idd om daar kaartjes voor te geven. Ik ben er maandag met mijn dochter (ook 6 jaar) heen geweest, ze vond 'm erg leuk. Play-Doh heeft momenteel ook een aantal leuke sets met My Little Pony. Misschien vindt ze dat ook leuk?