voeten met hoge wreef

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by kvinna, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Mijn dochter heeft heel hoge wreven (schitterende balletvoeten...), weet iemand een merk dat dan goed zou kunnen passen? Met sandalen wil het nog wel, hoewel ze wel striempjes in haar voeten krijgt omdat er maar een kleine marge is met vastmaken van bandjes met klittenband. Maar nu loopt ze toch veel op blote voeten. Van de winter wil ik wel graag iets passends, moet anders een maat groter kopen en dat is ook niet de bedoeling.

2. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze dochter en zoon hebben beide hoge wreven en brede voetjes vooral onze zoon.
    Onze dochter kan ook nooit van die mooie laarsjes aan als er geen veter in zit.
    Laatst heb ik voor mijn zoon schoenen van Little David gekocht, volgens de verkoopster waren deze vrij breed. Het is wel een veterschoen.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Laarsjes met veters gaan hier vaak nog het beste...moeten de veters wel ver los voor ze er in kan, maar ze kan er tenminste in. Soms heb je ook laarsjes met veters en een rits aan de zijkant, die zijn dus ook een beetje te 'stellen'.

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Mijn neefje van 2 heeft ook voeten met hoge wreef. En hij loopt op schoenen van ecco. Volgens zijn moeder passen die prima..

5. diddi

diddi Bekend lid

Jan 1, 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een dochter met hoge wreef. Ecco zit hier ook prima inderdaad en laats had ik een brakkie met veter en dat ging ook goed. Wel de veter ver losmaken, maar het ging wel goed.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Hier ook een hoge wreef (en brede voet) en dus ook altijd lastig om goede schoenen te vinden.

Vorig jaar had ze ballerina's met een elastisch bandje op de wreef (ecco). Little David schijnt idd iets breder en hoger te zijn, maar past haar meestal niet, waren wel haar 1e schoentjes (maar knelden al snel bij de wreef). Deze zomer heeft ze ballerina's van clic! Schijnen smal te vallen, maar deze passen goed. Van de winter trouwens ook laarsjes met rits van gehad. Oja, shoesme heeft ook wel vaker schoenen die wel goed passen (maar niet altijd mijn smaak).

Ik heb geen vast merk waar ik altijd in slaag, meer shop till you drop (vooral dochter dan, want die is er meestal wel wat eerder klaar mee dan ik :)).

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Bedankt voor de tips. Gek, ik heb zelf altijd Ecco's, maar juist smalle platvoeten. Maar ze hebben inderdaad verschillende modellen. Laarsjes met veters, goeie, had ik niet aan gedacht.

Dochter vindt inderdaad niets zo erg als passen, en dan vooral schoenen. Ga eerst zelf maar eens goed kijken en rondvragen.

8. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,657
    1,415
    113
    Hier een jongetje met grote brede voeten en een hge wreef, shoesme oast hem goed, clarks willen ook prima en devlab (of zoiets) passen ook goed.

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

Share This Page