Heeft iemand hier ervaring mee... onze oven heeft het nl begeven en aangezien onze kookplaat eraan verbonden is, moeten we dus een compleet nieuw setje kopen. Het gaat om inbouwapparatuur en we hebben dus mooie gezien bij ikea.....
Wij hebben onze keuken met inbouwapparatuur van ikea pas een paar maand, maar tot nu toe bevalt het prima! Ik durf dus alleen niets te zeggen over een langere termijn.
Wij hebben het sinds 2008 en tot nu toe heel blij mee. Moet wel zeggen dat de oven iets heter is dan dat hij aangeeft, maar dat kan wel aan het model liggen..
Wij hebben een oven sinds juli, dus nog niet heel lang maar de oven bevalt perfect. Prima prijs voor wat je krijgt
Ik ga ff mee lezen, wij gaan als de bank meer werkt een voormalige wietplantage in een woonhuis kopen. Echt een bouwval wat nog al wat gaat kosten en we willen ook een ikea keuken.
Succes met het verbouwen Dat was ons huis dus ook, een voormalig wietpand...je wil niet weten wat je nog aantreft haha Maar goed, mijn ouders hebben nu al een paar jaar een keuken van de ikea. Ook met inbouwapparatuur. Is helemaal niks mis mee en alles doet het nog perfect
hebben daar een kookplaat gezien maar op de site is hij 80 euro duurder, hoop dus dat we bij aankoop geluk hebben hihi
Wij hebben nu 4 jaar een gaskookplaat en oven (met 8 standen ofzo) van Ikea. Ben er erg tevreden over.
Wij hebben sinds 2008 een Ikea keuken met inbouwapperatuur. Tot nu toe hebben we geen problemen gehad met koelkast, combimagnetron en oven. Vaatwasser 1 keer iets mee gehad, maar dat hebben we zelf op kunnen lossen (zat water in een opvangbakje en dat bakje was vol) daarna nooit meer problemen. Wij hebben alleen geen ervaring met de inductieplaat, want die hebben wij van een ander merk.
wij hebben een keuken van Ikea met Zanussi apparatuur van de Ikea en die bevalt super! de keuken is nu ongeveer 8 jaar
Wij hebben ook een keuken van Ikea met inbouwapparatuur (vanaf 2007) Vaatwasser, oven, magnetron en inductieplaat allemaal van whirlpool for Ikea zoals het er zo mooi opstaat. Onze inductieplaat ging binnen een jaar kapot. Gebeld en binnen 2 dagen stond er een installateur met een nieuwe plaat van whirlpool! Luxe en mooier als die wij hadden! De service is dus super!
wij hebben een combimagnatron en een inductiekookplaat. echt super!!! we hebben 1x problemen gehad met het display van de combi maar binnen 2 dagen idd een montuur en werd het gelijk opgelost super service
Hier niet....vorige eigenaar had er een op zolder. Ik weet niet hoe lange tijd er tussen heeft gezeten, eer wij het kochten. De buren hebben er ook nooit iets van gemerkt
Haha nee, ze zorgen er natuurlijk wel voor dat de buren niets kunnen ruiken, dus het trekt niet in de muren omdat er binnen in bv een kamer een extra kamer maken. Er stonden 800 planten door het hele huis.