Ik heb gisteren een thl onderzoek gehad, alles zag er goed uit. Ik heb deze week een afspraak staan om het vervolg te bespreken, vantevoren gaf de gyn aan dat je na een thl vruchtbaarder bent en als alles goed is we het nog even zelf moeten proberen, ik voel hier bij nader inzien niet zoveel meer voor omdat we al 2 jaar bezig zijn. Zouden we denken jullie toch al kunnen starten met IUI? Iemand ervaringen met een thl en het vervolg daarna?
Ik weet niet precies waar het voor stond, maar ze hebben met een kijkoperatie gekeken of mijn eileiders niet verkleefd waren en ook meteen of mijn eileiders doorgankelijk waren dus volgens mij een hsg met iets extra's ..
Dat klinkt goed! onze eerste heeft ook langer geduurd voordat het raak was, maar nu wil het na mijn miskraam 2 jaar geleden maar niet lukken
ik vind 2 jaar bezig zijn rede genoeg om direct met iui te starten. ik heb na anderhalf jaar proberen een hsg gehad. moest toen nog een half jaar zelf proberen voordat we met iui mochten starten. inderdaad omdat je vruchtbaarder zou zijn na een hsg. helaas heeft het hier niet gewerkt. succes!