Mijn dochter van 7 maanden slaapt best veel op een dag, vind ik ! Ze wordt rond 7 uur half 8 wakker in de ochtend, gaat om half 9 weer slapen tot 11 uur. en van 13.15 uur tot 16.00 uur. Dan gaat ze er om 18.00 douchen en weer slapen tot de volgende ochtend. Als ze wakker is is ze zeer actief, geen seconde zit ze stil. Groetjes
Mijn meisje is ietsjes ouder maar slaapt lang niet zoveel. Om 6.30 is ze wakker. Zo over de dag verdeeld slaapt ze bij elkaar minimaal twee uur en maximaal 4 uur. Narcissen
het ene kindje heeft gewoon iets meer slaap nodig dan de andere Dhani is ook super aktief als hij wakker is maar toch slaapt hij maar drie uurtjes 's middags..'s morgens is hij rond acht uur wakker en hij gaat 's avonds rond 7 uur naar bed
Heb net een topic geopend over het feit dat mijn baby zo weinig slaapt. Zou dus best een weekje met je willen ruilen
Fien sliep en slaapt ook zoveel. Niks om je druk over te maken en geniet er nog maar van zolang zij dit doet. Als ze wat ouder is zo heb je je handen nog vol!