Hoi, Mijn dochtertje is nu bijna 8 weken en ik praat veel tegen haar en luister muziekjes of probeer een poppetje te laten volgen met haar ogen, Weet iemand nog iets leuks om met zo'n kleintje te spelen? Verder knuffelen we natuurlijk heel veel! Groetjes
TOen daan een maand was had ik al de mobiel in de box hangen, vond ie prachtig. zeker als we er samen mee keuvelden door te vertellen wat er nu weer boven ze hoofd hing, of mee zingen met de mobiel Daan en zijn mobiel filmpje hier was ie nog maar 20 dagen oud. Inmiddels trekt ie hem zowat kapot
hier ook idd een mobiel,vind ze helemaal geweldig. en wat ik ook doe ik leg een kleed op de grond en leg haar dan in haar luier en ga lekker baby massage geven,vind ze heerlijk. verder de dingen die je al genoemd hebt!
Hoi, Ik doe ook meestal gewoon de dingen die je beschrijft. Heb ook sinds kort een mobile boven de box hangen vind ze ook hartstikke leuk en lachen dat ze doet. je kan verder niet echt veel doen lijkt me.. Af en toe in de wipstoel heen en weer wippen lachen en praten.
ik had/heb haar vaak op mijn benen liggen (al dan niet opgetrokken) en dan kijken we elkaar aan en dan spelen we met een popje wat ik haar steeds geef. Maar dat begon pas toen ze zo'n 3 maanden was hoor. daarvoor was het voor haar vooral rondkijken en knuffeln.
Wat wij doen.. Muziek lekker aan, samen dansen door de kamer en gek doen inderdaad babygym, met rammelaartjes rammelen, knisperboekjes, mobile vindt ze ook fantastisch, spelletjes op het lichaam (vooral bij het luier verschonen) net doen of je in de beentjes/buikje hapt of blaast met gekke geluidjes en 'er kwam een muisje aangelopen en bij.. in haar/zijn nekje gekropen'
hai hai, Ik deed ook kindermuziek aan en dan tegen of voor haar zingen. Ook deed ik aan babymassage en dat vond ze heerlijk. Verder lekker veel knuffelen. Wij liepen geregeld met haar door huis en vertelde wat wat is. Daar werd ze heel rustig van. In de box liggen kon ze nog niet lang, maar we hadden een paar speeltjes naast haar liggen en daar ging ze naar kijken. Succes ermee
Wij hadden ook een mobile boven de box hangen en met 8 weken speelde we een spelletje met haar. Dan kriebelde ik met een vinger over haar kinnetje en dan stak ze haar tongetje uit zo schattig. Verder kunnen ze natuurlijk nog niet zoveel, maar kinder muziekje opzetten en door de kamer lopen en stoppen bij de klok/lamp/vaas vond onze dochter ook erg leuk. Of met mooier weer door de tuin en dan van alles laten aanraken/voelen.