dekbed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vraag me af onder wat voor dekbed jullie kindjes liggen.
    Voor mijn dochter heb ik nu een enkel dekbed van de hema (juniordekbedje) maar ik twijfel of ik een 4 seizoenen zal aanschaffen.
    Wij wonen in een prima geissoleerd huis waar het niet heel koud word in de winter, vorige jaar op zijn laagst 15 graden ofzo.
    Nu kan ik natuurlijk de kachel wat aandraaien maar ik hou niet zo van kachels aan op de slaapkamers.
    En daarbij denk ik, zelf liggen we ook onder een 4 seizoenendekbed.
    Vandaar dat ik me afvraag waar jullie kindjes onder slapen

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ons kindje ligt onder een 'gewoon' dekbed, waar ik zelf ook nog onder gelegen heb, voor ik een 2 - persoons(dek)bed had. Als kind was een gewoon ook altijd voldoende. Mocht het straks écht zó koud worden dat het niet voldoende is (wat ik me niet voor kan stellen) , dan kan ik altijd nog haar ledikantdeken er als extra overheen leggen.

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hier ook gewone dekbedjes hoor. Als ze het toch nog koud hebben leggen we er gewoon een deken boven op.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier ook nooit erg koud en we hebben ook gewoon dat 18 euro ding van de HEMA. Zoonlief heeft het nooit koud en wordt ook nooit wakker 's nachts. Het zal dus wel goed zijn. Mocht het kouder worden kan ik altijd nog de verwarming een klein beetje aan zetten.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn heeft een 1 persoon 4 seizoenen dekbed van de Hema, Quinn vind het heerlijk en kruipt ook helemaal in de deken.
    Beetje koukleun denk ik

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee heeft een donze dekbed, die is vrij dik, komt uit duitsland vandaan daar hebben ze van die hele dikke.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier een goed geisoleerd huis, maar wel een 4 seizoenen dekbed. Ze werd vorige week steeds heel vroeger wakker omdat ze het koud had. (ong 17/18 graden op haar kamer)

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier een 4-seizoenen dekbed van zuiver scheerwol. Hij slaapt nu onder het voorjaar/herfst-gedeelte. Net zoals mijn man en ik dat nu ook doen.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nog helemaal geen dekbed, maar nog steeds een slaapzak.

Die van mij wil niet onder een dekbed :(

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn dochter ligt heel graag achterstevoren in bed, dus dikke pyjama aan, slaapzak, en verder niets.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Voor Kylian hebben we meteen voor een 4 seizoenen dekbed gekozen, die hebben we zelf ook.

Hij slaapt op zolder en daar zijn de temperatuursverschillen toch wel wat groter, pas als het echt heel hard vriest zetten we de verwarming bij hem aan.

12. tulip

tulip Niet meer actief

hier een slecht geisoleerd huis, nu nog onder het zomer gedeelte van een 4 seizoenen, maar later onder het hele gedeelte. Ook van de hema trouwens.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Heeft de hema ook 4 seizoenen in peuterbed maat dan?
    Toen ik een dekbedje ging kopen kon ik alleen een enkele vinden nl.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Volgens mij bestaat dat niet in peuterversie. Mijn dochter heeft een groot bed. Wellicht kun je er nog een sprei overheen doen? Had ik vroeger ook hoor, gewoon dekbed en sprei.

Deel Deze Pagina