We willen zo langzamerhand eens gaan kijken voor een matrasje maar er zit echt zooooveel prijsverschil in?! Een Aerosleep hoeft van ons niet per se, maar willen wel een goed matrasje, niet te hard/zacht etc. Waar moet je zoal op letten bijvoorbeeld? Ik heb zitten kijken voor een ABZ Koudschuim Comtex HR30: bol.com | ABZ HR30 Comtex - Kindermatras 60x120 cm | Baby Zijn er dames die ervaring met dit matrasje hebben? P.S. Er is nu trouwens een actie voor 25%korting op alle matrassen bij Bol.com dus sla je slag hahaha
Of dit matrasje: bol.com | ABZ D25 - Kindermatras Polyether 60x120 cm | Baby Iemand hier ervaring mee?
Volgens mij heb ik de 1e. Bevalt goed al ligt ze er nog niet veel op. Ik vond deze site wel handig: Babymatras | babymatrassen | Babymatrasje | Advies matras baby
Thnx voor je reactie en die site... Ik zit idd te denken aan zo'n koudschuim matrasje, had ze bij de Babydump gezien voor 89euro maar nu zijn ze dus in de aanbieding bij bol.com Iemand verder nog ervaringen?
Dat heb ik er inderdaad ook voor betaald, helaas pindakaas . Bij Ikea hebben ze ook een koudschuimmatrasje voor, ik meen, 40,-.
Ik heb een matrasje bij de babydump gehaald. Hij slaapt er nog steeds heerlijk op en was maar rond de 30,-
Wij hebben hem bij de Aldi gehaald, volgens mij ook een koudschuim matras Prenatal heeft nu trwns ook 20% korting!
Ik heb matras fenne gekocht bij leenbakker op aanraden van mensen op dit forum. Nu in de aanbieding voor zo'n 30 euro. Super dik en ziet er goed uit!