Goedemorgen , 25 maart was de eerste dag van mijn menstruatie en 8 april heb ik mijn eisprong gevoeld , pijn links onder in mijn buik en onderrug . Normaal heb ik elke maand last van pms , pijnlijke borsten , emotioneel , chagerijnig , maar deze maand heb ik nergens last van . Vanaf10 dpo ben ik al aan het testen maar ik blijf hele lichte testen houden , zo licht dat ik het niet eens goed op de foto krijg . Gister was mijn nod en had voor de zekerheid maar tampons gebruikt , elke 2 uur heb ik gecheckt of het al door gekomen was maar .. niks wel 1 x een klein drupje roze op de tampon maar dat was het . Pff ik hoop dat ik snel een knaltest heb of dat anders de duivels maar doorkomen , want van deze onzekerheid word ik gek ! Ik heb een foto van de test van deze ochend erbij gezet , maar volgens mij is daar ook niks op te zien .
vervelend is dat die onzekerheid op je foto zie ik idd niks maar een tuurtest is soms op foto ook slecht te beoordelen, dat neemt niet weg dat er een lichte streep zit. wat je kan doen is je foto in negatief zetten dat wilt nog wel eens helpen p.s zou geen tampon in doen maar gewoon een maandverbandje voor
Ik zie ook niks, maar tampons zijn niet zo goed voor je als je niet ongesteld bent, volgens mij is de kans op infecties groter.
Het probleem is dat als ik ongesteld word , dat ik dat niet voel en dat het ook niet met een beetje begint maar dat er gelijk heel veel komt en dat houd een maandverbandje dan niet tegen .