Ervaring met Krav Maga?

Discussion in 'De lounge' started by tantetil, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Ik zit eraan te denken om op Krav Maga (verdedigingssport) te gaan, maar vraag me af of het niet te heftig is voor mij. Heeft iemand hier ervaring met deze sport? Ik zou graag op een sport willen om mezelf te kunnen verdedigen en ook dat ik als ik zie dat iemand aangevallen wordt ik kan helpen.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mijn vriend doet deze sport ook, als zelfverdediging is het een geschikte sport voor veel mensen, gaat uit van reflexen en is gemakkelijk aan te leren. Bij hem zitten ook veel meiden en het wordt wel afgestemd. Echt een aanrader :)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja! Is wel heftig, maar ik vond het erg leuk.
    Helaas is het hier niet echt in de buurt.
    Gewoon een paar lesjes volgen,dan kom je er wel achter of het wat voor je is.

4. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Ik moet hierbij zeggen dat mijn conditie niet al te best is...ik denk dat ik een proefles ga doen en dan kijken of het was is. Schrok een beetje van dat je een bitje en een toque nodig hebt.

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Krav maga is zeker een intensieve zelfverdedigingssport. Maar ik vind wel dat je er echt wat aan hebt. Helaas zijn de lessen bij ons gestopt toen de leraar ziek werd, want het is ook echt leuk om te doen.

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zou inderdaad ook even wat proeflessen nemen want het is behoorlijk intensief. De vriend van m'n moeder is er nog wat extra bij gaan doen voor z'n conditie want die moest echt een paar dagen bijkomen van een les. Hij is trouwens wel iets te zwaar.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    mijn man doet het.. ik vind het wat minder want hij wil regelmatig wat uitproberen haha.

Share This Page