ervaring met kruidvat vitaal zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door imoan78, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Ik had altijd foliumzuur van kruidvat eigen merk. Zij hebben ook de vitaminen voor het vervolg van je zwangerschap namelijk kruidvat vitaal zwanger.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik het de hele zwangerchap al en alles gaat goed.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    bij dochter gebruikt en nu ook..

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Prima spul, ik slik ze en de VK vond het prima, duurdere vitamines waren volgens haar niet nodig. Ze adviseerde wel om ze pas in te nemen als ej al iets gegeten hebt, op een nuchtere maag kun je er echt behoorlijk misselijk van worden (geld voor alle vitaminepillen)

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik slik het ook al mijn hele zwangerschap. Bevalt me prima en scheelt een hoop haha.
    Idd niet op de nuchtere maag zoals itakepictures zegt, daar werd ik ook misselijk van..

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Heb die de hele zwangerschap geslikt, prima tabletjes!

7. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Ik slik ze ook, en ook op nuchtere maag... nooit ergens last van.
    Dacht eerst nog dat rozeverlies daardoor kwam, maar dat bleek niet zo te zijn dus gewoon weer verder geslikt.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had eerst gewoon foliumzuur van KV. De ronde dat ik zwanger werd was de ronde waarin in Vitaal Zwanger ben gaan slikken. Zal vast niet daar aan gelegen hebben ;) maar wel toevallig.
    Ik slik ze gewoon de hele zwangerschap omdat er ook aanvullende vitamines in zitten. Volgens de VK is het ook prima om er na de tijd nog mee door te gaan als je borstvoeding geeft.

Ik slik ze trouwens altijd 's ochtends na het tandenpoetsen, op een lege maag. Nog nooit misselijk geweest.

9. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Is gewoon goed hoor. Ik heb etos zwanger zijn.. Ook eigen merk sinds het begin en slik ze nu nog.. Mocht ze gewoon tot het eind slikken zei de dokter, die deze ook heeft aangeraden. Dan heb je ondanks wat je eet toch elke dag vitamines binnen

10. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik slik ze ook al mijn hele zwangerschap

11. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik neem deze ook en zijn gewoon goed niks op aan te merken.

12. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik ook! Ze bevallen goed! Het zijn wat grotere pillen maar slikken makkelijk weg. Wel even iets eten Van te voren of savonds innemen.

13. Travel

Travel Lid

6 mei 2015
    20
    0
    0
    Friesland
    Ik slik ook de vitaal zwanger. Ik doe het altijd voor het slapengaan. Eerst slikte ik 'gewoon' foliumzuur, vlak voordat ik zwanger werd ben ik vitaal zwanger gaan slikken.
    Ze bevallen mij goed. Ik ben er nooit misselijk van. Enige nadeel vind ik dat ze nogal groot zijn en ze vaak in mijn keel blijven steken waardoor ik nog een keer moet doorslikken. En dan komt de smaak vrij: gatver wat vies!

14. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik heb de DM Duitse drogist eigen merk zwangerschap vitamine. Ik heb de inhoud / verpakking vergeleken met die van een duur merk ( waar ik een proefverpakking van had gekregen ) en kwamen precies overeen :)

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik gebruik ze ook maar brr wat een vieze smaak zit eraan. Als het potje leeg is weet ik niet of ik ze weer koop.

16. imoan78

imoan78 Actief lid

6 jul 2012
    117
    0
    16
    supermarkt
    mijdrecht
    Fijn om zoveel reacties te lezen. Ik was al min of meer van plan om de kruidvat vitaal zwanger te gaan slikken, maar was erg benieuwd naar ervaringen. De prijs scheelt behoorlijk met bv davitamon en daardoor ging ik twijfelen. Heb de pillen gehaald en ga er morgen mee beginnen. Bedankt voor de snelle reacties.

Deel Deze Pagina