Hoi meiden Gisteravond met het verschonen van de hoogslaper van zoonlief me buik gestoten ( trappetje gleed weg). Ik dacht eigenlijk dat t wel meeviel... maar nu bleef t een beetje gevoelig vandaag en kijk ik dus net maar er zit best een grote blauwe plek op me buik. Normaal weet ik dat me kindje goed beschermd is maar ik ben rhesus negatief en heb deze x de placenta aan de voorkant. Gister avond heb ik de baby wel gevoeld, vandaag nog niet maar meestal voel ik r alleen s avonds. Wat is wijsheid ik wil de vk ook niet onnodig bellen
bellen! Beter een keer teveel dan te weinig. Zij moeten dan maar een inschatting maken of je langs moet komen.
gewoon bellen. als het niks is heb je voor niks gebeld maar als het wel iets is dan ben je er optijd bij.
Aub bellen! Ik ben in opleiding en ik zou graag gebeld willen worden door een client in jouw situatie om alles even goed uit te vragen. Je kan sowieso neit te veel bellen
Ik zeg ook bellen. Ik ben een paar weken geleden in de schuur gevallen, zo achterover op mn kont en voelde de kleine gelijk wel bewegen, maar het zat me toch niet lekker. Ik hoefde toen niet langs te komen maar als ik last van mn buik kreeg moest ik direct weer bellen. Uiteindelijk helemaal nergens last van gehad, maar was wel blij dat ik gebeld had en kreeg bij mn controle een week later te horen dat ze erg blij waren dat ik gebeld had.
hoop dat je gebeld hebt en dat je je geen zorgen hoeft te maken! ik zou zelf ook bellen als het mij gebeurde..
Ik heb met 20 weken slag in mijn buik gehad ben ook rhesus negatief (eerste zwangerschap) . Had toen niet gebeld... Hoorde ik later dat ze binnen 46 uur zo nodig een anti rhesus spuit geven, bij mij was het al "te laat " kwam er 4 dagen later mee. mocht er bloedvermenging geweest zijn. Bij rhesus onderzoek 27 weken komt t dan wel naar voren mocht mijn kindje positief zijn ofzo. Wat ik ervan geleerd heb, Igg snel bellen en overleggen dus! Ik kan alleen maar afwachten.....