Ervaring met kunstgras in tuin?

Discussion in 'De lounge' started by Lili81, May 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,306
    0
    0
    Ik twijfel nu heel erg of we de trampoline in gaan graven of er bovenop laten staan. Op kunstgras maakt dat natuurlijk weinig uit.....
    En dat was een koopje dus, lekker.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben het vorig jaar gelegd, ideaal!! Wil nooit meer gewoon gras.. Althans niet in deze tuin.

3. meid

meid Fanatiek lid

Oct 14, 2010
    1,259
    0
    0
    wij hebben vorig jaar kunstgras gelegd. het bevalt ons super goed.
    eigenlijk hadden wij hetzelfde probleem, een stuk waar gewoon geen zon komt en er staat een heg naast en er staat een houten, speel,glijbaanding op. dus echt gras werkte niet.
    wij hebben het uit genemuiden bij een bedrijf, kon je proefstukjes bestellen en zou kijken wat je mooi vind, je hebt zo veel keus tegenwoordig!
    wij hebben met 3kleuren en er zitten ook wat kortere 'gras'sprieten tussen, is echt net echt.
    koste wel rond de 30euro pm2..geloof 10jr garantie.

het leggen is ook goed te doen, zorg dat het stuk waar je het legt goed vlak is, met los zand erop. soort worteldoek ofzo [wat daar ook te bestellen is] erop en kunstgras erop.
    het ligt allemaal los. maar gebeurt niks mee.

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    hier ook! super fijn. wij hadden wit zand eronder, geen worteldoek. goed aangetrilt en dan kwestie van uitrollen.
    alleen opletten als je aan de rand zwart zand hebt, dan gaat er onkruid groeien in de rand, dat moet je wel regelmatig schoonmaken,schoonspuiten.

verder super fijn. wat blijft er niet op liggen, het word niet heet en geen groene gras plekken in de kleren.

je moet dan wel de wat betere kwaliteit kopen die er ook mooi en echt uitziet.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Kunstgras vind ik ideaal met kinderen. Wij hebben goedkope van de Cranenbroek. Heerlijk spul. Het voelt gewoon zacht aan en ik heb niet het idee dat het heel heet wordt in de zon. Minder heet dan onze tegels en houten vlonder. En het wordt juist vrij snel droog na een regenbui. Waarschijnlijk gaan we er binnenkort nog een stuk bijleggen.
    Mijn man heeft het trouwens gelegd, dus wat en hoe weet ik niet precies..

Share This Page