Hoi hoi, Via speurders.nl kwam ik op een buitenlandse site babiecare.ltd waar je voor 590,- een nieuwe bugaboo cameleon kunt bestellen. Maar ik kan nergens ervaringen terugvinden via google. Nou is mijn vraag kent iemand die site of heeft iemand er ervaringen mee. Groetjes
Zo te zien bestaat het pas heel kort. Company Check - Free company financial check on BABIECARE LTD. Registered number 08060989. Free company accounts. Companies House information Zou er zelf niet meer in zee gaan maar goed... Als het wel oplichterij is dan begin je al helemaal niets als het gevestigd is in buitenland. Spaar wat langer door en koop het bij een gerenomeerd bedrijf... Ken je dat gezegde ook? Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. In dit geval... het scheelt echt teveel met de normale NL prijs.
Buiten dat hoe zit het met garanties? Stel je wagen is stuk? Moet je dit dan niet via de (web)winkel regelen? En ik weet niet hoe dat zit, maar zit je niet met hogere bezorgkosten of invoerrechten?
Ik zou het niet doen hoor, maar ben vrij achterdochtig met dit soort zaken. Er zijn ook nog prachtige 2e hands bugaboos te krijgen via MP bijvoorbeeld, als je voor goedkoper wil gaan.
Bedankt voor jullie reactie! Ga hem niet via die website bestellen maar koop een 2de handsje . Ik vertrouwde het ook niet maar dacht mischien kent of heeft iemand er ervaring mee. Erg bedankt voor jullie reacties! groetjes
Mp is ook heel goed wel goed opletten he meis mijne is ook tweedehands van 2011 maar gaat nu voor de tweede gebruikt worden