Zijn er meiden die op 14dpo nog negatief getest hebben en vervolgens later (hoeveel dpo?) positief getest? Hoe is dat afgelopen? Reden dat ik dat vraag is omdat ik in het verleden al op 9dpo positief getest heb en op 10dpo geen twijfel mogelijk. Ik zit nu op 14dpo en mijn borsten doen sinds 2 dagen ontzettend veel pijn en sinds gisteren ook wat ongesteldheidskrampen die komen en gaan. Vanochtend dan toch maar een testje gedaan en twijfel of ik iets zie dus beschouw hem negatief. Ik heb houvast nodig, iets dat me nog enigzins hoop geeft in geval van laat positief testen. Thanks ladies!
Ik teste volgens mij op 16dpo licht positief.. eerder heb ik niet getest maar neem aan dat het dan op 14dpo negatief was. (wel een MK geworden, maar de test daarna (in de middag) was al donkerder en die daarna ook). Misschien heb je een late innesteling? Ik hoop voor je dat het raak is en je een mooie gezonde plakkerd hebt...
Denk niet dat je iets gaat zie op een foto Yupgup. Ik moet hem zelf op verschillende manieren draaien om enigzins iets te zien. En ik twijfel dus of het roze is. Het ene moment denk ik ja roze en het andere moment twijfel ik weer. Het is echt heel erg onduidelijk Ok hier dan een foto. Ik heb er niks bijzonders mee gedaan en zet ook geen pijltjes ofzo zodat iedereen het met eigen ogen kan zien. Bekijk bijlage 192714
Pffrrrt nee. Zie niks. He shite, wat jammer. Heb je nog testen thuis? Wanneer test je weer? Hoop zo voor je dat het raak is binnenkort... Wij willen roze voor tyndall!!
Ik zie volgens mij wel iets, maar dan vrij dicht tegen die andere streep aan. Weet niet waar de streep 'hoort' te staan? Maar we zitten in hetzelfde schuitje denk ik... Ik ben vandaag 1 dag overtijd en de test is negatief (kv 2v5). Ik heb mijn test ook al alle kanten opgehouden en soms denk ik, ja ik zie wat! en dan denk ik weer, pfff meid kap hiermee.... maar ik zie op jou test meer als die van mij.
De streep links staat net zo ver van de zijkant als dat de rechter van de recht zijkant staat. Als je nog begrijpt wat ik bedoel Nu hij opgedroogd is zie ik hem nog iets duidelijker. Ik heb maar weer besloten om te wachten. Om misselijk van te worden! LOL
ik zie wel iets op de goeie plek (wel goed turen) maar of t roze is? mijn 1ste zs (3ling) teste ik 9 dg over tijd pas positief helaas mis gegaan doordat 1 buitenbaarmoederlijk zat
Musty- Thanks. Ja dat is dus 1 van de dingen waar ik bang voor ben als nu blijkt dat ik effectief zwanger ben. We hebben al genoeg meegemaakt... Ik durf denk ik niet te testen morgen. Ik heb in elk geval geen testen in huis nu (behalve een digitale CB) dus zal niet zo snel in de verleiding komen denk ik. We zullen zien.
Ik teste bij de eerste zwangerschap 14 dpo negatief, 15 dpo negatief en op 19 dpo positief. Helaas een miskraam gekregen. Bij de 2de zwangerschap teste ik 3 dagen voor nod positief. Helaas weer een miskraam. Kan verschillen dus..de aanmaak van hcg per zwangerschap.
tydall, als ik heel goed kijk zie ik wel wat meid.. Hoe gaat het met je? je maakt het wel spannend zeg!!
Ik ben de gelukkige bezitter van nep streepjes pies Vandaag nogsteeds ongie krampjes hier en daar. Testje gedaan en geen verschil met gisteren. Bleh...
hier ook pas laat posi. Bij sem bijna 2 weken overtijd en licht posi bij deze zwangerschap 15 dpo en heel licht posi kan dus allemaal verschillen. vandaag nog getest?
Thanks meiden. Ik ben nogsteeds niet ongesteld en heb ook geen krampen meer. Ik heb niet meer getest vandaag. Ik snap het niet... Ik heb dit nog nooit meegemaakt dat ik na het nemen van Clomid op 16dpo nogsteeds niet ongesteld ben. Of nee ik moet zeggen ik heb nog nooit gehad dat ik NIET zwanger was na het nemen van Clomid. Ik testte op 9dpo vaak al positief en op 10dpo positief met een digitale. Echt raar... Vind het ok als ik nu niet zwanger ben, maar laat me dan op zijn minst ongesteld worden.
Escal- Ben je bij Sem 2 weken terug gezet? Of was de termijn zoals je gedacht had, en was je dus echt al 2 weken langer zwanger dan je test aangaf?
beetje late reactie maar ben 1 week terug gezet met sem. uiteindelijk zeiden ze in het zh dat ze eruit zag alsof ze een week later geboren was (huidsmeer weg en heeel droog tot bloedens toe ) dus was zoiezo ver overtijd maar 1 of 2 weken durf ik niet te zeggen..... dit keer trouwens ook terug gezet (1 week weer) dus zou betekenen dat ik dit keer 8 dpo een posi test had.. (wat ik weer erg vroeg vind) zit wel lage hcg opbouw in de fam dus veel laat posi testers. misschien eens kijken in jou omgeving? verder alweer een test gedaan? zie niets in je onderschrift dus neem aan dat het nog niet duidelijk is... *duimt en strooit hcg*
Escal- Thanks voor je berichtje. Ik ben gisteren alsnog ongesteld geworden. Dacht dat ik het in mijn handtekening had gezet... Maar ok dus ongesteld geworden. Waarschijnlijk een vmk en mijn lichaam die nooit genoeg hcg heeft aangemaakt maar wel net genoeg om niet ongesteld te worden. Dat is wat ik vermoed. Maar hier nu dus game over met behulp van Clomid. We laten het nu voor wat het is en zien wel of we ooit nog een kindje nmogen verwelkomen. Binnenkort staat er een grote verhuizing op het plan, en daar zullen we ons ook druk mee bezig houden. Wie weet dus gaan we nog blij verrast worden