Vanaf wanneer slofjes/schoentjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by RoAn1981, Nov 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Ik zie heel vaak dat mensen hun vrij jonge baby's slofjes of schoentjes aandoen. Onze dochter is 5 maanden oud en draagt eigenlijk altijd alleen maar sokken. In de wagen ligt ze onder een dekentje, in de draagdoek heeft ze een soort van pak met slofjes eraan aan, en binnen is het gewoon warm. Dus ik dacht dat meer niet nodig was. Maar ik zie best vaak dat mensen toch al schoentjes enzo aandoen. Hoe denken jullie daarover?

2. kahlen

kahlen Bekend lid

Jul 16, 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 8 maanden en draagt nog steeds geen schoenen. Ik heb anti slip sokken, die handig zijn met leren kruipen maar ik doe ook vaak de verwarming wat hoger en dan dat hij op zijn blote voetjes lekker kan rondkruipen. Meer grip, meer gevoel. Ik heb niets met schoenen, tot hij straks loopschoenen moet als hij ook buiten gaat lopen en zo. Binnen mag hij van mij lekker op zijn blote voetjes oefenen. Ik heb wel genoeg schoenen en sloffen maar 1: ik haat het om ze aan te trekken want ze zijn binnen 2 sec. Uit getrappeld. 2. Het is vreselijk lastig ze aan te krijgen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier alleen slofjes als het koud is en enkel sokjes niet voldoende zijn.
    Ze loopt nu net los sinds zo'n anderhalve week en dus voor buiten wel schoentjes. Binnen gewoon lekker op blote voeten of sokjes, beter voor het leren lopen :)

Die zachte schoentjes staan wel heel schattig, maar ik vond het echt zonde van m'n geld, want ze trokken hier alles van de voetjes af: wilden het liefst altijd gewoon op hun blote pootjes lopen ;)

4. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Schoenen krijgen ze hier pas als ze goed lopen.
    Sloffen ben ik pas echt vaak gaan gebruiken toen de eerste kon staan en wat stapte, dus langs de tafel o.i.d. zodat hij niet op sokken stond (was toen ook winter)
    Nu gebruik ik af en toe slofjes voor nr 2 als we weg gaan met de maxicosi want heb geen voetenzak. Verder nog niet. Als het straks kouder wordt, dan gebruik ik ze misschien wat meer. Ik gebruikte ze wel altijd omdat ik vond dat het nodig was, niet voor de sier (daar hou ik niet van ;))

Share This Page