Ervaring met Ladress

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 19 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Wie o wie is er bekend met de jurkjes van Ladress. Ik heb onlangs twee jurkjes gekocht in de winkel in Bataviastad. Nu ben ik super hebberig geworden en wil nu ook een prachtig jurkje online bestellen.
    Ik heb maat M maar de beide jurkjes die ik nu heb, zijn maat S. Is het standaard bij de jurkjes van Ladress dat ze een maat groter vallen?

En iemand nog tips voor leuke modellen? En welk jurkje draag jij?

Wie o wie?

2. poekien

poekien Niet meer actief

Geen ervaring maar dank voor de tip!:D Daar kan ik ook wel shoppen, na m'n zwangerschap dan haha. Ziet er allemaal leuk uit en vind t voor werk zo ideaal, dan je 1 ding koopt en meteen hele nieuwe outfit hebt :)

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Ja, ik ben fan! Ik heb de Caroline en nog twee andere waarvan ik de naam even niet weet. Een lijkt op Caroline, maar dan lange mouwen, ander lijkt op de Kim, maar dan rok tot aan de knie en driekwartmouwen.

Qua maatvoering durf ik niet te zeggen of ze allemaal ruimer vallen, maar volgens mij is het gratis verzenden en gratis retourneren, dus ik zou zeggen, bestel!

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief wordt je uitgenodigd voor sales, al is Bataviastad natuurlijk ook super!!

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ben benieuwd naar de jurken van ladress. Vind ze wel heel prijzig! Maar de kwaliteit en pasvorm is dus goed?

heb op de site van bijenkorf gekeken daar staat: overweeg een maat kleiner omdat ze groot vallen.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik werk in de Bijenkorf en mijn buurvrouw is Ladiesnight😜
    De jurkjes vallen in principe een maatje groter uit.
    Verder nog vragen? En anders ben je van harte welkom in de shop van Rotterdam 😁

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ladiesnight is natuurlijk Ladress, stomme autocorrect 😂

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wat leuk dat je daar werkt! Weet je waarom ze zo prijzig zijn? Of is de kwaliteit echt goed?

8. ellessinia

ellessinia Actief lid

13 nov 2014
    499
    477
    63
    De jurkjes vallen idd groot, ik heb normaal s/xs maar bij Ladress xxs.
    Ze zijn prijzig maar ze zijn het waard.
    Ik krijg regelmatig complimenten over mijn Ladress jurkjes, over de kleur en over de stof; die blijft namelijk heel mooi.

Deel Deze Pagina