Hay.. Ik heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik een LEO behandeling moet ondergaan. Nu heb ik een paar vragen hierover: Hoelang moesten jullie wachten tot deze behandeling vanaf de aanvraag? Ik moet dus naar Groningen, en heb dus geen flauw idee hoelang dit gaat duren. En wat is de ervaring met leo? Heeft het geholpen? En hebben jullie er veel last van gehad.. Groetjes Joyce
hoi meid ik heb zelf ook een leo behandeling gehad die werd gedaan tijdens een laparoscopie duurd niet al te lang en bij mij heeft het de eerste maanden geholpen meid ik wil je veel succes wensen en hoop dat het aanslaat bij jou ps iedereen reageert er toch anders op..... succes meid
He Joyce, Ik ga ook een leo-behandeling krijgen, in principe zou ik in februari kunnen (ik kan het ziekenhuis bellen als ik ongesteld word en dan plannen ze me in), maar ik ga het denk ik een maandje uitstellen. De rustpauze (sinds eind november) bevalt me nog wel even denk ik. Mocht ik uit mezelf ongesteld worden, dan ga ik wel eerder, scheelt weer een kuurtje primolut. Ik heb al wel wat goede ervaringen gelezen en heb er zelf ook goede hoop bij. Mocht het niet werken dan heb je in ieder geval grote kans dat een lage dosis clomid wel aanslaat, zou al heel fijn zijn. groetjes en succes! Snoopy