Laat positief testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roosje75, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben benieuwd hoeveel dagen/ weken na nod jullie positief testten?

xx Roosje

2. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ben jij 12 dagen overtijd dan?

3. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    hoi roosje75,

Vorige keer teste ik pas na 14 dagen positief.

Heb jij al getest?

Beata

4. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ik zelf heb een x 3 dagen voor nod positief getest..dus zoals Beata zei, je kan dus ook na 14 dagen overtijd posi testen...

5. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Heb jij al getest Beata?

6. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    jaaaa,hahhahah,en neeeeeee nagatief :(
    Maar de eerste keer duurde het ook lang voordat ik positef teste,dusss ik heb nog een beetje hoop :D

Groetjes,

Beata

7. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nou, dan duim ik voor je hoor...:) spannend! Laat je het wel weten :)

8. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    Ja,tuurlijk laat ik het weten :D

Ik hoop het ook voor jou dat het snel raak mag zijn,en dat het wel goed blijft gaan.Ik ben zelf nog beetje onzeker en bang voor de volgende mk maar ik ga zeker afleiding zoeken,haha

Groetjes,

Weet je,sommige vrouwen hebben te weinig aan progesteron en daarom moet je het extra gebruiken.Of Utrogestan,wel eens van gehoord?
    Dat helpt het zwangerschap te voldragen,heb ik gehoord.

Beata

9. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Ja, ik hoop ook echt dat het deze x goed gaat als het weer raak is..Ben ook best wel bang om weer een mk te krijgen...Maar wat is progesteron en wat is utrogestan? Ik heb wel eens van progesteron gehoord, maar niet van utrogestan..Want dan zou ik dat wel willen gebruiken :)

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ja ik ben 12 dagen overtijd en ik heb getest, negatief helaas!
    Dus nog maar even afwachten!

Beate, wat bedoel je precies met extra progestan of utrogestan nemen?

xx Roosje

11. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Oh, dan is het wel spannend Roosje...Hoop dat je over een paar dagen posi test en dat je ongi wegblijft..Ja, ik wil ook weten wat dat is Beata...

12. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Oeps, progesteron bedoel ik.. :oops:

13. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    We weten wat je bedoelt Roosje :)

14. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Tja ik hoop het ook. Bel morgen met mijn gyn, ze is dan pas terug van vakantie. Heb op mijn nod wel veel donker bruinverlies gehad, maar ongi heeft niet doorgezet. En nog steeds niet.
    Nu zei een andere gyn tegen mij dat ik zwanger kon zijn, en dat het geen ongi was. Maar ze deed er heel onverschillig over en ik moest maar 'gewoon afwachten'. (aaaarrggghhhh.. :rolleyes: )

Hoe gaat het met jou? Ik zag dat je 3 mk hebt gehad. Tjonge meid, wat erg! Hopelijk ben je gauw zwanger en mag je een goede zwangerschap hebben!

xx Roosje

15. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    En afwachten duurt lang, het liefst wil je het gewoon nu weten toch? Hoop dat je morgen mag komen voor een inwendige echo dan, wie weet zien ze dan al een vruchtje, weet het niet hoor...En anders een bloedtest?

Met mij gaat het wel goed hoor..Dit is mijn 4e ronde na mijn 3e mk, alle 3 de miskramen zijn bij 6 weken geeindigd, snap er nix van...We hebben al een chromosomenonderzoek gehad en dat was allemaal goed, ook inwendig..Nu moet ik 12 november naar een a life spreekuur om verdere onderzoeken te bespreken...Ben benieuwt, maar natuurlijk hoop ik voor die tijd al zwanger te zijn :) en dat het dan 9 maanden bij me mag blijven! Ook voor jou natuurlijk..

Liefs en xxx

16. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ik kan pas om 16.00 uur bellen, dus ik denk niet dat ze me nog laat komen. Ik hoop het wel, dan krijg ik misschien duidelijkheid!

Wat ellendig zeg dat je dat steeds weer moet meemaken!
    Wat is een a life spreekuur eigenlijk? Dat ken ik niet!

Ik hoop ook dat je het niet meer nodig hebt en dat je voor die tijd aantelt en dat je een goede zwangerschap hebt! ;)
    Dat zou nog eens mooi zijn!

xx
    Roosje

17. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Pas om 16.00 uur?! Zo, dat schiet ook lekker op...Ik hoop in ieder geval dat je morgen meer duidelijkheid krijgt!

Ja, het is idd ellendig dat ik het steeds weer moet meemaken en ik ben ook best bang voor een volgende mk..Dus aan de ene kant hoop ik dat ik weer zwanger ben, maar aan de andere kant ben ik best onzeker...Hoop dat dat snel overgaat!

Een a life spreekuur zegt mij verder ook niet haha, maar zo heet dat en dat moet dus een spreekuur zijn op het ziekenhuis waar je terecht kan als je dus meerdere miskramen hebt gehad..En dan kunnen ze verdere onderzoeken bespreken en weet ik veel wat nog meer...Het is ook nieuw voor mij..

Was wel benieuwt over waar Beata het over had, maar volgens mij is ze niet meer online...
    Bij hoeveel weken heb jij een mk gehad dan?

xxx

18. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0

19. Latoya3Stars

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    Nee, ik slik verder geen medicijnen...We zouden idd nog een x het kwakje van mijn vriend kunnen brengen, maar denk zelf niet dat het daar aan ligt :) Al weet je het maar nooit! Maar jij heb dus ook al wat pech meegemaakt zeg..Begrijp dat je om zoiets pissig kan worden! Gaan jullie ook voor jullie 1e kindje?

20. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ja wij gaan voor de 1e.. Iedereen om ons heen heeft al kindjes, of zijn zwanger, dus vraagt nu ook iedereen 'wanneer krijgen jullie een kind'. :(
    En jullie?

Tja, als je wel al 3x zwanger bent geweest, dan lijkt me dat de zwemmertjes van jouw man wel in orde zijn..
    Heeft jouw arts geen enkel idee waar het aan kan liggen dat je steeds een mk krijgt? Heeft hij jouw baarmoederslijmvlies al eens onderzocht?

xx
    Roosje

Deel Deze Pagina