ervaring met matcare zwangerschapstests?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantje, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik ga slapen, hopelijk kan ik jullie volgende week goed nieuws komen brengen.....
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik teste ook met mat care,..
    en beide keren was ik heel overduidelijk zwanger,
    had het staafje nog niet uit mijn plas gehaald en hoppa daar waren de streepjes meteen heel duidelijk :)
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Dankje voor de lieve woorden Chantje, ik zal voor een mooie positieve test duimen volgende week!
    En lekker slapen
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Vandaag toch wel een duidelijke 2e streep met matcare, 2 dagen voor mijn NOD HELAAS, net wat bruin bloed bij het afvegen.......... Deze ronde is het game over!

    IK WIL ECHT NOOIT MEER TESTEN VOOR MIJN NOD!
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Chantje, bloedverlies hoeft nog helemaal niets te betekenen, zeker bruin bloed (=oud bloed) niet. Heb net op een ander forum gelezen dat iemand die zo ongeveer ongesteld is geweest, een vet positieve test in het ziekenhuis heeft gehad. De kans dat het bij haar toch goed zit is best groot. Dus ik ga nog voor je duimen!

    Liefs,
    Snoopy
     
  6. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat zegt echt niets hoor Chantje, ik heb 2 weken lang bruinverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap, en er was niks aan de hand.
     
  7. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ojeetje, ik hoop het zo maar ben zo bang voor weer een teleurstelling!

    Mijn test vandaag was donkerder dan de eerste, je zou dan denken dat het hcg zich heeft verdubbeld (of hoe noem je dat?)

    Zou een test donkerder kunnen uitvallen ookal komt de menstruatie eraan?
     
  8. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het lijkt me dat het wel goed zit als de streep steeds dikker wordt. Maar of dat iets zegt over een komende menstruatie (wat trouwens in dit geval dan geen menstruatie zou maar een hele vroege miskraam), dat weet ik niet. Na een miskraam kan er nog zo'n 6 weken HCG in de lichaam zitten, en dus een positieve test opleveren. Maar bij een heel vroege miskraam zal je HCG wel snel uit je lichaam zijn lijkt me. Ziet er dus nog wel goed uit bij jou denk ik.

    Even afwachten dus....

    Liefs,
    Snoopy
     
  9. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik hoop het stiekem toch wel een beetje.....

    Hopelijk zet het niet door!
     
  10. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Blijven hopen is goed, totdat je zeker weet dat het niet zo is! Niet opgeven voordat je iets zeker weet!

    Liefs,
    Snoopy
     
  11. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik doe mijn best!
    Dankjewel!
     
  12. Ik heb in het begin van mijn eerste zwangerschap ook vaak bruin bloedverlies gehad, maar dat kwam ws door het vrijen. Het kindje bleef wel zitten. Als je zwanger bent is je baarmoedermond heel goed doorbloed en kan er snel een adertje springen. Mijn vk zie toen dat dat zelfs kan gebeuren als je hoest of zoiets dergelijks. Dat kan het dus ook eventueel zijn. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Een streep is een streep, dus je bent zwanger. Misschien even langs de HA?
     
  13. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Chantje... ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren hoor.. als je streepje duidelijker word dan ben je echt zwanger! Als je lichaam het afstoot dan blijft de hcg volgens mij gelijk en niet meer... dus zou lekker naar de HA gaan en daar zekerheid halen, daar is hij voor!

    Heel veel succes! Liefs Gina
     
  14. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ben net wakker (het is mijn vrije dag) en ik ben geen bloed/bruinigheid meer verloren....

    Ja, ik denk dat ik de huisarts wel even bel, want de fertiliteitspoli is gesloten tot 3 sept.
    Maar dan wacht ik nog heel even af want mijn NOD is officieel morgen....

    Ben erg blij met jullie reacties!
     
  15. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    spannend! Als je bij de huisarts bent geweest, laat je het dan even weten? Ben wel benieuwd!

    groetjes Britt
     
  16. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik heb het afgelopen jaar steeds getest met matcare (lekker goedkoop). Ik heb 2x een heel dun lijntje gehad (maar dat was achteraf waarschijnlijk rond mijn ovulatie...?!) Verder kreeg
    ik altijd een WITTE uitslag (dus alleen de controlelijn). Nu heb ik weer met matcare getest, maar ook met andere testen (zie album). Ik vind ze op zich wel betrouwbaar. Mocht je positief testen dan kan je altijd voor de zekerheid er ook een eigen merk test tegenaan gooien.

    Veel succes!
     
  17. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    He Chantje, gefeliciteerd dan toch maar he! ;)

    Op zich hoef je niet langs de huisarts als je testen positief zijn, hij doet dan ook een test, kan je net zo goed zelf doen, desnoods ook een ander proberen. (ik snap zelf niet zo goed waarom mensen dan naar de huisarts gaan, ik heb ze ter info wel gebeld).

    Ik zou de poli 3 september bellen, dan kan je een afspraak maken voor een echo rond de 12e, dan ben je 7 weken en moet er zeker een hartje kloppen als het goed zit.

    Liefs,
    Snoopy
     
  18. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Nou, ik heb vanmorgen een digitale test gedaan en daar staat duidelijk ZWANGER......
    Ik denk ook niet dat ik naar de ha ga, die doet inderdaad gewoon een testje en dat heb ik zelf al gedaan, matcare geeft postitief aan en CB nu dus ook.......
    Dat bruinverlies is dus echt onschuldig geweest!

    Vanavond een foto van mijn test in mijn album zetten en een mooie banner uitzoeken!

    Nou mijn conclussie: matcare is erg gevoelig en geeft al vroeg aan of je zwanger ben!
     
  19. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    klopt hoor Chantje!

    Van harte gefeliciteerd!

    Ik heb vanmorgen de ha gebeld; die zei precies hetzelfde; je hebt al een paar + testen en wij doen precies hetzelfde, dus je bent zwanger!

    Dus je hebt op je NOD getest met CB?
    Is dat je matcare test? (die strip die al in je album staat?)

    Veel liefs en lekker genieten van je zwangerschap!
     
  20. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    CHANTJE GEFELICITEERD! ! !
     

Deel Deze Pagina